1 Laatst bewerkt door Marion-23 (11-05-2009 09:50)

Onderwerp: 1e opdracht, Bob de Bouwer!

Zaterdag heb ik mijn eerste opdracht afgeleverd, wat gaaf om te zien hoe blij mensen er mee zijn!

Yoran werd 2 jaar en is gek van Bob de Bouwer.

De taart is gemixt met mijn nieuwe hele gave Kenwood, die bij de Makro in de aanbieding was, wat een geweldig apparaat!
Gevuld met banketbakkersroom en aardbeienjam.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ABQDFK3K.jpg

2

Re: 1e opdracht, Bob de Bouwer!

hoi hoi

Mooie taart hoor!

Is de kennie nog steeds in de aanbieding???

en voor welke prijs??

Bedankt voor het lezen!
Groetjes Angelique...

3

Wat een ontzettend leuke en mooie taart!! De opdrachtgever zal er heel blij mee zijn geweest!

Ik moet toch ook maar eens zo'n keukenmachine gaan halen, mix me suf met dat handgevalletje! Hahahaha...

Liefs van Tries!!

4

Dankjullie!
Ja, de aanbieding geldt tot 18 mei! Hij is 99 euro excl. btw, dat is incl. afgerond 118 euro!

5

erg leuk gedaan!

6

Stoer taartje!!!

7

Heel leuk!

8

Mooi taart. Het is inderdaad erg leuk als de mensen zo enthousiast reageren, daar doe je het voor :)

Ik had ook nog ff een vraagje over je nieuwe mixer. Is het een 4 liter kom of een kleinere 2,5? Ik wil ook zo graag een Kennie en anders moet ik mezelf nu toch echt maar eens gaan trakteren :)

9

Leuke taart!

Groetjes Barbara

10

Een hele leuke Bob de Bouwer....ze blijven leuk....en iedere keer weer een andere....

11

Onyx schreef:

Mooi taart. Het is inderdaad erg leuk als de mensen zo enthousiast reageren, daar doe je het voor :)

Ik had ook nog ff een vraagje over je nieuwe mixer. Is het een 4 liter kom of een kleinere 2,5? Ik wil ook zo graag een Kennie en anders moet ik mezelf nu toch echt maar eens gaan trakteren :)

Het is een 4 liter kom! Bij de advertentie staat 2,5 liter, maar op de doos staat wel 4 liter :)