Re: Eigenlijk post ik nooit...
h
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Eigenlijk post ik nooit...
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
h
Heb het boek niet, maar vind m wel supergaaf
En de rest natuurlijk ook en chocofondant.....niet mijn blok beton ook
Heel errug mooi allemaal!!!!
Wat leuk om weer eens taartjes van je te zien, ze zien er heel mooi uit. Herken ik nou de nieuwe uitstekers van Lindy in je bolletje???
Ja dit is idd heeeeeel speciaal en erg mooi ....ik ben blij dat je dit met ons wil delen
Wat een geweldige taarten allemaal zeg.
En ik sluit me graag bij de andere dames aan, graag alles showen, ze zijn zo leuk!
He Pooh! Wat zijn ze leuk!
Vooral die bovenste is geweldig! Maar goed dat je even gepost hebt dus.
oo ikvind ze ook zuper mooi hoor en al die kleuren gaaf
Wat een mooie aparte taarten die zie ik graag voorbij komen weer eens wat anders!!! blijven posten maar dan
hehe! juist leuk dat jij ook eens wat laat zien. En heel bijzonder ook nog. Mooi gemaakt! Echt anders dan anders. Enneh.... choco fondant en ik zijn ook geen vriendjes. Ik kleur de marsepein gewoon bruid. Ik word helemaal gek van die harde choco rommel. Dan maar een chocosmaakje erdoor vind ik dan :-)
Heel mooi vind ik ze... allemaal!
Misschien moet je toch eens wat vaker Pooh-sten, uh.... ik bedoel posten!
Ze zijn toch het bekijken en de complimenten meer dan waard?
Goed gedaan!
Ik vind de kleurcombi van die tweede erg mooi, net een knikker
jij moet gewoon je taarten blijven showen hoor! ze zijn echt hartstikke mooi! en heeel bijzonder, jij maakt taarten die ik niet eens kan bedenken.
erg mooi!
Wat apart,dat is zeker weer eens wat anders!
Nou dan moet je dat toch maar eens weer vaker doen. Je wilt ons toch niet zulke mooie taart onthouden?
Gaaf gedaan Pooh!!
Post dan ook niet....................................
Zat me laatst af te vragen waarom we nou nooit iets van jou hand zien??? ...en dan kom je toch met deze schitterende exemplaren...voortaan wel posten h
echte kunst taarten en de onderste vind ik wel heel erg super mooi hoor .
Ik zie niks meer, en ben niks nieuwsgierig, neeeee
Jolanda
Heel mooi, allemaal, je eerste twee zijn wel erg appart, weer eens heel wat anders!
Toch wel leuk hoor die reacties
Techniek van die eerste twee: Je maakt er met dit tooltje of dit tooltje de lijnen in, uitstekers erin drukken en dan bij voorkeur even laten drogen. Daarna verf je het met kleurstof en alcohol. Ik heb voor beide taarten de glanspoeders van de webshop gebruikt.
Eigenlijk is het zo simpel Maar wel heel goed om te oefenen met verven.
Wat is je eerste taart een leuke originele taart geworden,erg leuk,net als de tweede.
De rest ziet er ook erg mooi en leuk uit,met het goud is ook top.
Erg mooi!
Niet posten???? Ben jij mal? laten zien die prachtige kunstwerken! Deze zijn ook weer super en ik hoop nu natuurlijk dat jij lekker aan het oefenen bent voor mijn Pancrasser taartenactie
groetjes van
monique
ik hoop nu natuurlijk dat jij lekker aan het oefenen bent voor mijn Pancrasser taartenactie
Uiteraard!!!
Daar mailen we nog wel over tegen die tijd Als je nog hulp nodig hebt in de stand????????
zeg!!!..... waarom post je eigenlijk bijna nooit..?
Ik moest hier toch echt even over nadenken... want ik dacht... Pooh... Pooh.. ik zie altijd berichtje s van Pooh!! maar dat zijn meestal idd reacties... maar.. Ze zijn hartstikke mooi.. dus als je voor ons nog meer van dit soort kunstwerken verscholen houdt.. verzoek ik gij hierbij met klem danwel met ernstige klem, of gij ook meer foto's plaatst.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Eigenlijk post ik nooit...