1

Onderwerp: oreo met kaascreme

Hallo, ergens ben ik een recept tegen gekomen om met oreo koekjes en philladelfia creme bolletjes te maken en dan door de gesmolten chocolade te doen. ze zijn overheerlijk maar er is iets fout gegaan met de chocolade, heb repen chocolade genomen van Verkade maar het word niet echt mooi vloeibaar en dat wil zeggen dat ze niet echt rond bleven, in ieder geval was het een echt rommeltje, nu kan ik nergens meer het recept vinden, via zoeken. maar weet iemand welke chocolade je moet gebruiken om te smelten??????

Niemand is gelukkig, wees Niemand

2

Re: oreo met kaascreme

Het recept met fotos is gepost in de Cupcakes en Koekjes Parade van Sir Kneigh.

Voor de chocolade, het kan zijn dat het niet heet genoeg was of juist te heet, om chocolade mooi glimmend eromheen te krijgen moet je het vaak tempereren. Het handigst is om de chocolade in kleine stukjes te hakken voordat je het gaat verwarmen. Daarna au bain marie verwarmen. De juist temperatuur voor chocola verschilt met de kleur, wit is 29

Groetjes, Lara. Mijn taarten album
"I wud, therefore I exist"

3

heel erg bedankt, want dit is weer zo'n geweldig leerproces, weet nu dat een termomether belangrijk is en dat chocolade gevoelig is voor warmte ik denk dat het niet heet genoeg was, want ik durfde niet goed,bang dat het zou verbranden, wat de witte dus ook deed. de bolletjes waren wel overheerlijk. mooi misschien de volgende keer, donderdag de eerste workshop.

Niemand is gelukkig, wees Niemand

4

Uit het sticky met de titel "Hier alleen recepten posten!":

In "Ingezonden recepten" niet vragen naar recepten of receptensuggesties, voor deze vragen is de rubriek 'Bakken & Vullen' bedoeld.

Dus: [MOVE] --> Bakken & Vullen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag