1 Laatst bewerkt door Iris Zijlstra (10-05-2009 19:31)

Onderwerp: Kraamfeest stapel

Voor mij was het de eerste keer een stapeltaart en het was mijn eerste opdracht. Alhoewel het voor mijn schoonzusje en zwager was, was ik erg zenuwachtig. Mijn eerste kroontje was prachtig gedroogd, wil ik hem heel voorzichtig op de taart zetten, breekt hij. Gelukkig had ik nog tijd voor een nieuwe kroon.

Bovenste laag gevuld met bosvruchtenmousse en een laagje 5 vruchtenjam.
Middelste laag gevuld met aardbeienmousse en een laagje aardbeienjam.
Onderste laag gevuld met Hemelse modder en een laagje gesmolten chocolade en een dun laagje lemoncurd.

http://www.xs4all.nl/~ziran/index/9mei2009-2.jpg

En een foto met de lieve Jayden zelf:

http://www.xs4all.nl/~ziran/index/9mei2009-12.jpg

Ik zie zelf dat hij niet perfect is, er zijn heel wat verbeterpunten, maar als jullie tips en/of op en aanmerkingen hebben hoor ik dat graag!

Bedankt voor het kijken.

2

Re: Kraamfeest stapel

Erg leuk! En Jayden zelf is ook echt om op te vreten! Grappig dat de taart dezelfde kleur heeft als het pakje van het kindje...

*)

If there's no chocolate in heaven, I'm not going!!!
Trots op mijn nieuwe website! Taartenfreak.nl

3

Mooie taart hoor!! En wat een schattig kindje!

Groetjes, Daphne

4

Zo Jayden past goed bij de taart, of is het andersom, heel mooi gemaakt!

5

WOW gaaf, de taart en de foto met Jayden

6

Leuk taartje hoor, mooie kleur blauw!! en wat een leuke naam (hihi zo heet mijn zoon ook :Y) Maar deze Jayden is ook een schatje zeg!!
Misschien is het voor een evt volgende keer leuk om de taartmaten iets meer te laten verschillen (maar is denk ik ook een kwestie van smaak)

Liefs, Debby

7

Mooie kleuren, heel mooi!!! :thumb:

8

Heel erg leuk geworden hoor.
Jayden en de taart passen inderdaad prima bij elkaar :lol: zelfde kleur, en zelfde grootte. Helemaal leuk!

Er schijnt altijd wel ergens de zon

9

Wat een leuke stapel zeg!

Een tipje: misschien iets grotere verschillen tussen de maten doen? Of misschien lijkt het zo omdat je een redelijk dik afwerk-randje hebt? In ieder geval vind ik het altijd mooi als er iets meer verschil is tussen de taarten.

Maar hij ziet er goed strak uit!

Mijn website: Presentaart

Ik zelf ook al bedacht dat de volgende keer de taartlagen meer van elkaar te laten verschillen qua grote.

Ik had gedacht dat de verschillen tussen de lagen groter zouden zijn, maar toen ik ze op elkaar zetten bleek dat niet zo.

11

Mooie taart en leuk zo met die kleine erbij in dezelfde kleur

Vanaf nu geef ik ook Boetseerworkshops!
Kijk voor meer informatie op de site van Taart en Decoratie!!