1

Onderwerp: Verse aardbeien

Ik wil vanavond een moederdag taartje maaken met als vulling zwitserse room en verse aardbeien. Hoe verwerk ik het beste die aardbeien?

Groejtes,
Susan

Groetjes,
Susan

2 Laatst bewerkt door nnicole1234 (09-05-2009 18:28)

Re: Verse aardbeien

Geen idee maar het klinkt wel heerlijk !!!! :9

Ik zou ze gewoon door de room heen doen....
Maar aardbeien die vers zijn geven nou ook weer niet heeeeel veel vocht af dus gewoon op de biscuit kan ook wel denk ik. Maar plakken/stukken erdoorheen lijkt me wel erg lekker ;)

3

Ik ga zo ook een aarbeienvulling maken. Doe het met aangevette slagroom. Daar doe ik stukjes aardebeien doorheen. Door de stukjes aardbeien doe ik nog wat suiker. 2e laag wordt aardbeienjam. Ik ga de taart ook afsmeren met aangevette slagroom en daarna met chocolade snipers aan de zijkant en aardbeien er boven op. Van de week een proeftaartje voor onszelf gemaakt en was erg smikkelen. Wilde eens wat anders met biscuit doen!

Greetz Keet

4

ik heb al meerdere taartjes nu gemaakt met aardbeien.
ik doe een lekkere dikke laag zwitserse room, en bij de tweede laag doe ik een laagje aardbeienbotercreme van de mix, met flinke plakjes aardbei erop.
heerlijk!

5

Slagroom met uitgelekte stukjes aardbeien! *mjam mjam* als de aarbeien niet zoet genoeg zijn met poedersuiker wat zoeter maken of suiker, maar met suiker heb je dan al gauw dat je dat "korrelige" in je mond krijgt! :)

~I Make: Angel Food Cakes~

6

Ik heb voor een moederdagtaart aardbeien in stukje gedaan en "geplakt" op een dun laagje jam. Viel erg in de smaak