Re: En hier is 'ie dan...ook mijn eerste bruidstaart!
Ow wauw wat een mooie taart!!! En dat als eerste bruidstaart!! Ik krijg al de bibbers. Ik heb over 3 weken 2 bruidstaarten staan met een tusse poze van 2 dagen.
Nogmaals wat een mooie taart!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » En hier is 'ie dan...ook mijn eerste bruidstaart!
Ow wauw wat een mooie taart!!! En dat als eerste bruidstaart!! Ik krijg al de bibbers. Ik heb over 3 weken 2 bruidstaarten staan met een tusse poze van 2 dagen.
Nogmaals wat een mooie taart!!!
Een plaatje!!! Hier mag je ook best trots op zijn!!!
Wauw, mooi zeg! En die rozen.... SUPER!
Hij is prachtig zeg!
Hoi Katja,
Wauw, dit vind ik echt een klassieker....hadden wij een bruiloft gehad, dan had onze taart er precies z
wauw katja, hij is mooi hoor.
Hoi Katja,
Wauw, dit vind ik echt een klassieker....hadden wij een bruiloft gehad, dan had onze taart er precies z
wauw,een hele mooie bruidstaart heb jegemaakt,de rozen zijn prachtig.
Heel erg mooi!
Wonderschoon!
Je mag met recht rete trots zijn!
Prachtige rozem!!! Net echt!
Hij is mooi!!
Zo mooi als de roosjes ook dezelfde kleur hebben als de ondergrond.. een schitterend geheel!
Uiteindelijk is het toch nog goed gegaan begrijp ik.
Hij is wel schitterend geworden. En tja op dit soort taarten valt niet even gauw iets te verbergen.
Het is een plaatje Katja!
Nou meid dat heb je maar weer netjes gefixt. Lees net je babbel en kan me voorstellen dat je peentjes gezweet hebt.
Je hebt er een prachtige taart van gemaakt. Chapeau!!
Hij is
Fantastisch geworden zeg!! Wat een prachtige rozen waterval!! Enne inderdaad helemaal niks te zien van het frambozen-drama, wat een strakke taarten meis!!
Dikke en een knuffel voor de stress :-)
Prachtig! Echt mooi gemaakt!
Wauw, dat ziet er superstrak uit hoor. Heel mooi.
Zo dat is nog eens een taart, wat een gevaarte! Helemaal super gedaan, dat was het zweten vast dubbel en dwars waard!
Wauw, wat een plaatje van een taart, schitterende kleur rozen, prachtig strak en mooie linten!!!!
Werkelijk FAN-TAS-TISCH!!! Echt een topper!!
Hartstikke mooi!!! Daar mag je zeker trots op zijn! Wauwie
Ziet er prachtig uit!!
Nou, ik vind hem prachtig!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » En hier is 'ie dan...ook mijn eerste bruidstaart!