1

Onderwerp: SPOED smaak vraagje

Hallo allemaal,
Ik sta op het punt een taartje te maken, maar toen kwm in eens een vraagbij mij op. Ik wil namelijk morgenochtend vroeg een taartje meenemen naar kennissen. Ik heb alleen marsepein in huis en toen vroeg ik me af. Lusten zij wel marsepein? Ik vind het zo vervelend om daar dan aan te komen met een (hopelijk mooie) taart en dan eet niemand hem. Hoe lossen jullie dat op? Zal ik er gewoon een maken met marsepein? Of zal ik toch maar voor de oer hollandseappeltaart gaan (die zullen de meeste mensen toch wel lusten)?
Hopelijk zijn er nu een paar dames die mij kunnen helpen, anders is het te laat en kan ik niks meebrengen :(

Alvast bedankt!

2

Re: SPOED smaak vraagje

Ik zou voor de appeltaart gaan... scheelt jou ook een hoop werk...

Eten met liefde bereid en dat proef je! www.lapatissiere.nl

3

Naar mijn ervaring lusten de meeste mensen wel marsepein maar houden ze niet altijd van een hele dikke laag marsepein en zoetigheid. En anders halen ze het er toch gewoon vanaf?! Als de vulling en de cake dan lekker is, dan is iedereen toch happy. Succes met je beslissing!

Angels

4

Mijn ervaring is dat mensen de taart toch wel proberen. Je moet ook geen grote punten snijden en als ze het echt niet lusten.....tja dan heb je pech. Maar dat kan met een appeltaart ook gebeuren.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

5

en ze kunnen altijd nog de marsepein eraf halen

Wat een bloemetje?  nee van mij krijg je een taart!!!

6 Laatst bewerkt door Pooh (08-05-2009 21:01)

Gewoon wat leuks maken en er morgen bij zeggen dat ze de marsepein ook mogen laten liggen. Mogen ze hier ook O-) (ik lust het niet :+ )

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

7 Laatst bewerkt door donique (08-05-2009 21:23)

ik lust geen appeltaart ;)

8

En wat is het geworden???

Eten met liefde bereid en dat proef je! www.lapatissiere.nl

9 Laatst bewerkt door LauraXX (10-05-2009 15:21)

Besloten een appeltaart te bakken. Maar toen ik de appels wilde pakken kon ik ze gewon door midden knijpen, zo zacht waren ze! Dus toen maar geen taart gemaakt ;) Volgende keer beter :D

Bedankt voor jullie snelle hulp!