Re: Flamenco taart met schoentje!
Wat is dat een leuke taart! ( en twee schattige dochters)
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Flamenco taart met schoentje!
Wat is dat een leuke taart! ( en twee schattige dochters)
Mooooooooooooooooooi!
Oh, Rianne, hij is echt leuk geworden!! En dat schoentje, helemaal perfect hoor!
super zeg! en wat een leuke foto van je dochters!
ik vind het een dotje en die pump vind ik juist wel erg goed gelukt want hij is wat "voller" en dat zijn de schoenen waar ze op dansen ook ze dansen toch juist niet op die fragiele dunne schoentjes? dus in mijn ogen zeker juist prima gelukt
Wat is -ie gaaf geworden!
En leuke foto van je meiden met de taart
Super!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oooh Rianne wat een mooie weer!!!! Ik vind de schoen goed gelukt hoor!
Nog gefeliciteerd met Sterre!!
groetjes
Dorieke
erg mooi zeg!
Super mooi gemaakt !
leuk leuk leuk.
Weer es een heel ander soort schoentje. Maar ff op de 'harde schijf' opslaan.
Wat een schatje van een taart. Goed gelukt die schoen, en nog gefeliciteerd met jullie dochter.
Hele leuke,stippen taart,erg gaaf!
Leuke foto!
hele mooie taart! ben gek op rood met stippen
Ik weet eigenlijk niet wie/wat ik leuker vind. Die 2 dametjes of de taart.... :-)
Wat een liefies! Maar de taart is super. Mag ik em misschien een keer "jatten"? Zoooo leuk!
Enneh... .mooie kast ook!!! (hebben wij ook hahah).
Deze is vreselijk leuk!!
Vind hem toch wel errug leuk geworden hoor! Mooi schoentje en de 8 is erg mooi verwerkt zo.
Die cupcakedoosjes lijken echt heel erg op je, vooral mevrouw links
die is echt geweldig! super mooi gemaakt!
Zooo, deze is echt prachtig!!! Wat een gave taart!!!
Wauw gaaf man
Hele gave taart geworden Rianne!! Vind het schoentje ook errug leuk staan erop hoor, misschien dat ie in de close-up niet helemaal perfekt is maar zo op de taart staan ie wel superleuk!!
Enne Sterre en Bente, wat staan ze leuk op de foto zeg!! Bente kijkt echt zo alsof de taart voor haar is :-D Enne Papa's benen staan er ook goed op
Nog van harte gefeliciteerd h
Wat een leuke taart geworden, en wat lijkt de linkse muppet op jou
Echt sprekend!!!
Gefeliciteerd met de verjaardag van Sterre en wat heb je weer een fantastische taart gemaakt! Ik heb dan wel niets met flamenco-dansen, maar rood-witte stippen blijft favoriet! Echt leuk.
Bedankt voor al die lieve reacties, ik was zelf ook blij met de taart. Leuk dat jullie de jongste op mij vinden lijken, dat zeggen er heel veel, al sinds ze geboren is! Ik zie het zelf natuurlijk niet zo goed
Ik weet eigenlijk niet wie/wat ik leuker vind. Die 2 dametjes of de taart.... :-)
Wat een liefies! Maar de taart is super. Mag ik em misschien een keer "jatten"? Zoooo leuk!
Tuurlijk mag ie door iedereen die dat gevraagd heeft (en ook die het niet gevraagd hebben ) gejat worden!!! Ik ben altijd zeer vereerd!
Drie schatjes, je mooie dochters en jouw superleuke taart!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Flamenco taart met schoentje!