26

Re: 35 helikopters

Helemaal leuk!

27

Wat een productie... Maar wel erg leuk :)

Mijn website: Presentaart

28

Zoooooo super gaaf joh!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

29

O, wat leuk gedaan zo!!!!

Groetjes van Mandy
Bekijk mijn taarten op www.taartenvanmandy.mijnalbums.nl

30

Wat leuk gedaan die helikoptertjes! En wat netjes gesneden!!

Groeten, Jolanda
I try to watch what I eat, but I'm not fast enough!

31

Sixy schreef:

Hoe lukt het je toch om van die mooie petit fourtjes te snijden !

Dat viel me eigenlijk heel erg mee!
Eerst met een scherp groot mes alleen de marsepein doorsnijden met het puntje. (Dat doe ik trouwens niet met snij-bewegingen, maar het puntje steek ik telkens een klein stukje in de marsepein en dan ernaast weer) Daarna is het heel eenvoudig om de taart eronder door te snijden. Dan worden ze mooi vierkant.

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

32

Wat een superleuk gezicht zo, al die heli's. Gaaf gemaakt!

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

33

Heb je biscuitmix gebruikt of iets anders? Ik gebruik de Moscamix en die is wat steviger, misschien dat het dan beter blijft staan? Je kan het iets makkelijker modelleren als biscuitmix, maar is evengoed luchtig.

Groeten van Suzanne
Van huis uit Koopmans.

34

G.I. Jane schreef:

Heb je biscuitmix gebruikt of iets anders? Ik gebruik de Moscamix en die is wat steviger, misschien dat het dan beter blijft staan? Je kan het iets makkelijker modelleren als biscuitmix, maar is evengoed luchtig.

Oh dat lijkt me inderdaad een goed idee.
Ik heb biscuitmix gebruikt, en eerlijk gezegd nog niet eerder met moscamix gebakken. Is daar een standaard mix voor? Of gebruik je het recept van het forum?

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

Wat een werk, maar heel mooi geworden!