Re: 35 helikopters
Helemaal leuk!
https://www.facebook.com/mariannesgebaksels
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » 35 helikopters
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Helemaal leuk!
Wat een productie... Maar wel erg leuk
Zoooooo super gaaf joh!
O, wat leuk gedaan zo!!!!
Wat leuk gedaan die helikoptertjes! En wat netjes gesneden!!
Hoe lukt het je toch om van die mooie petit fourtjes te snijden !
Dat viel me eigenlijk heel erg mee!
Eerst met een scherp groot mes alleen de marsepein doorsnijden met het puntje. (Dat doe ik trouwens niet met snij-bewegingen, maar het puntje steek ik telkens een klein stukje in de marsepein en dan ernaast weer) Daarna is het heel eenvoudig om de taart eronder door te snijden. Dan worden ze mooi vierkant.
Wat een superleuk gezicht zo, al die heli's. Gaaf gemaakt!
Heb je biscuitmix gebruikt of iets anders? Ik gebruik de Moscamix en die is wat steviger, misschien dat het dan beter blijft staan? Je kan het iets makkelijker modelleren als biscuitmix, maar is evengoed luchtig.
Heb je biscuitmix gebruikt of iets anders? Ik gebruik de Moscamix en die is wat steviger, misschien dat het dan beter blijft staan? Je kan het iets makkelijker modelleren als biscuitmix, maar is evengoed luchtig.
Oh dat lijkt me inderdaad een goed idee.
Ik heb biscuitmix gebruikt, en eerlijk gezegd nog niet eerder met moscamix gebakken. Is daar een standaard mix voor? Of gebruik je het recept van het forum?
Wat een werk, maar heel mooi geworden!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » 35 helikopters