Re: Assepoester met koets!!Mijn mooiste taart tot nu toe!!
WOOOOOOWWWWWWWWWW!!!!!!!
sacre bleeuuuu ces't magnefiek
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Assepoester met koets!!Mijn mooiste taart tot nu toe!!
WOOOOOOWWWWWWWWWW!!!!!!!
sacre bleeuuuu ces't magnefiek
GEWELDIG, wat een werk, daar is vast veel tijd in gaan zitten, maar het resultaat is dat meer dan waard!
dit is echt een kunstwerk ik geloof best dat ze de taart helemaal geweldig vonden
je kan echt supertrots op jezelf zijn
echt super mooi
wauw. Echt schitternd.
Hoop dat ik ook ooit zo iets moois kan maken
over een jaar of 10....
Jeetje wat goed zeg, heel mooi gemaakt!
Hij is ook schitterend mooi!!!!!!
Veel te bekijken,toppie.
Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuupergaaf!!!
Helemaal te gek gemaakt hoor!!
FANTASTISCH!!!
Wat een plaatje van een taart zeg, en die koets, echt subliem!!
Enne vind het echt geweldig om te zien dat er weer iemand op het forum is gekomen met zoveel talent, want dat heb je echt!!
En dat er zoveel werk in zit, dan kun je wel altijd heel goed zien hoor bij taarten, ook bij deze van jou, echt tot in de allerkleinste details is ie AF!!
Groetjes,
Lara
Grandioos! Echt een toptaart, hier zitten heel veel uurtjes 'taartliefde' in.
MEESTERLIJK!!! Echt subliem, zeg! Ongelofelijk knap gemaakt!
Wauw... echt ik kan gewoon niets bedenken wat deze taart eer aan doet.. hij is HELEMAAL GOED!
Ik ga even je foto album bekijken... want hier wil ik ALLES van zien
Natacha mijn petje gaat af voor jou!!!
Nou deze 5 pagina's vol reacties zijn volledig op zijn plaats. Wat een super gave taart. Die wielen van de koets. Wat gaaffff bedacht.
Petje af, kan niet anders zeggen!!!!!!!!!!!!!
Wat is dit ongelooflijk mooi!!!!!!!!!!!!
prachtige taart en dat al na 4 maanden, pfff. geweldig!
inderdaad briljant, echt te gek,
Wauw, super mooi gemaakt.
echt me mond viel open!!!!!!!!!!!!!! WOW!!!!! WAT mooi!
woooow wat een super mooie taart
Ik weet niet wat ik zie!!! Ik heb zeker 10 minuten naar de foto's zitten staren, wat is er veel te zien en wat is alles tot in detail prachtig uitgevoerd zeg! Sprakeloos,...
Dit is misschien ook wel de mooiste taart die ik ooit gezien heb! Ben benieuwd naar jouw volgende pronkstuk!!!
Super!!!!!!
Dit is fantastisch mooi !
Wow, g
Wojowwwwww dit is echt een fairytail masterpiece taart!!!!!!
Hai Natas.
Wat heb je hem prachtig gemaakt zeg, volgens mij had je geen tips van mij nodig hoor.
Zoals ik je al een paar keer eerder heb verteld via de mail, jij bent een natuurtalent ten top.
Ik vind je koets met piepschuim bal een mooie oplossing trouwens, hij is volgens mij ook een stuk groter dan mijn koetsje.
Dus anders was hij wel erg zwaar geworden.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Assepoester met koets!!Mijn mooiste taart tot nu toe!!