1

Onderwerp: jillz

Mij is gevraagd een taart met het jillz logo te maken. Nu dacht ik de vulling in jillz smaakt temaken. Maar aangezien ik dus geen drank lust (echt niet). Weet ik niet of dat wel een goed idee is. Ik wil het recept van de champagne creme gebruiken. Misschien het water in het kapsel ook vervangen door de jillz.
Denken jullie dat het wat is??

Groetjes Natascha

2

Re: jillz

Wat is het :S?
Googlen levert niks op...

O toch wel, maar dan met 2 'ellen' en geen 2 'ies' :D!

Ik denk dat dat wel moet kunnen a la champagnecreme, zou het aan iemand laten proeven die jillz lekker vindt :Y!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

3

Het is toch ook zo iets? (zoet bubbelwijnachtig iets) Zou ik gewoon doen hoor!!!

Tot gisteren had ik er nog nooit van gehoord en zo zie je maar weer nu komt het aan alle kanten op me af. (Is zeker "in" of zo? ;) )

If life gives you lemons, make lemoncurd.

4

Mirjam5 schreef:

Tot gisteren had ik er nog nooit van gehoord en zo zie je maar weer nu komt het aan alle kanten op me af. (Is zeker "in" of zo? ;) )

Ik had er ook nog nooit van gehoord.

Groetjes Natascha

5 Laatst bewerkt door verliefdmeiske (09-05-2009 14:56)

Hee Natas,

Het is een soort van appelcider maar dan iets minder sterk, beetje de jip en janneke appel champagne maar dan voor iets grotere kindjes ;)

Zou het gewoon maken als champagnecreme, of de makkelijke versie nemen en het water van de BC mix vervangen door Jillz, 1:1

Kapsel die smaak geven werkt denk ik niet, smaak is daarvoor te licht en te neutraal (denk ik!)

Succes met je jam ;)