Re: Turquoise Boeddha, 50 Jaar Kitsch, Vrolijke Tulpentaart en Wit Stapel
Erg mooi!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Turquoise Boeddha, 50 Jaar Kitsch, Vrolijke Tulpentaart en Wit Stapel
Erg mooi!!
Wat een schitterende taarten weer!
ik vind het weer supermooie taarten. gave kleuren ook
persoonlijk zou ik alleen voor de eerste taart een kleinere topper kiezen (nu weet ik toevallig dat deze boeddah alleen in deze maat is, dus dat maakt het wat lastiger )
Tja.... en dan is het even stil aan deze kant van de laptop.... FANTASTISCHE taarten!
H
wauw, die blauwe kitsch, daar herken ik duidelijk jouw stempel in!
professioneel.
He-le-maal mee eens. Vind de tulpentaart en rozentaart erg mooi :-)
Maar ja.... ik ben dan ook een echte fan :-)
Ze zijn weer allemaal even mooi!
Het ziet er allemaal weer prachtig uit,de tulpentaart vind ik erg vrolijk,de rest is ook top.
Heeerlijk weer Caroline om je taarten hier te zien!! Ben echt blij dat je nu toch weer regelmatig showt!! En wat een plaatjes weer zeg, vind het blauwe thema erg mooi, je bruidstaart heel mooi strak en de tulpentaart is echt mijn favooooo, wat een kleuren zeg, echt geweldig!!
Zonnestraal,
Lara
Supergave taarten, stuk voor stuk!
Mooie stapels allemaal!!!
Wat een kunstwerken!!!! complimenten
wauw, hoe is die boeda gemaakt?
jee wat een serie mooie taarten.. die boedha..super.. maar ik vind ze allemaal zo mooi
Wauw, wat een werk, maar ze zijn allemaal mooi!
Mooi!
Dat blauw met wit is geweldig, maar ook je roosjes zijn erg mooi!
Prachtige taarten!!!
mooi!!!! is dat die boedha van de blokker? of heb je die helemaal na gemaakt van marsepein of fondant??
vind het echt supertaarten!!!!
Wow, wat een pracht en praal!
Tjah wat kan ik er nog aan toevoegen..........
Wow! Wat maak je toch ontzettend veel leuke taarten. Vind de tulpen ook erg mooi.
Oh Waw!!! Ik kan ook niet kiezen...hoeft ook niet
Ik vind ze stuk voor stuk geweldig!!!!
Wow (meer heb ik er niet over te zeggen)
Prachtig!! Stuk voor stuk echt prachtig!
Waarmee heb je het randje rond de rozentaart gespoten als ik vragen mag? Botercreme of royal icing? Alvast bedankt!
Wauw wauw wauw en nog is wauw wat een gave taarten
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Turquoise Boeddha, 50 Jaar Kitsch, Vrolijke Tulpentaart en Wit Stapel