1

Onderwerp: uitdeelmini-taartjes

ik krijg op mijn werk steeds de vraag of ze eens mogen proeven,nu wil ik voor alle collegs een klein minitaartje maken,en dan in folie verpakt geven.
zeg maar pasteiformaat,weet ik denk voor de helft vullen met beslag,maar hoelang moet dat in de oven?
ik wil het wel van biscuitmix doen ,niet de cupcakemix.
weet iemand raad,of heeft iemand voorbeelden,fotos?
groetjes,karla

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

2

Re: uitdeelmini-taartjes

waarom maak je geen vierkante taart en snijd je hem in vierkanten (petitfourtjes).

3

het was eigenlijk mijn bedoeling om allemaal kleine gedecoreerde taartjes te maken,maar dat is ook een idee,dank je

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

4

Ik heb een minitaartje voor mijn dochtertje gemaakt, voor haar verjaardag, als soort meptaartje. In een bodum ovenschaaltje, iets groter dan een cupcake. Ging nog best lang in de oven. Ik dacht ook een minuut of twintig, maar echt een half uur!
Hier zie je hem staan, om te zien hoe groot. Ik heb hem 1 keer doorgesneden en standaard gevuld.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-UI6IKEKQ-D.jpg

happiness is a piece of cake!

5

ja zoiets,leuk zeg