Re: Witte bruidstaart met zilveren linten
Prachtig chique m
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Witte bruidstaart met zilveren linten
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Prachtig chique m
Mooi! Lijkt me nog best lastig met die zilveren linten: zonder vlekken en een apart lijn! Bloem is prachtig.
Prachtige taart!
Mooie, sjieke taart, heel leuk.
Wat een originele bruidstaart!
Heel erg mooi,en chique,een prachttaart heb je gemaakt.
Ik vind deze dus ook echt SUPERMOOI!! Wat een chique maar toch ook hippe taart met die zilveren linten!! De bloemen erbij staan er mooi en lekker "luchtig", wordt het niet zo druk. Enne Lilo, petje af voor de zilveren linten zeg, zonder een vlekje, wauwie!!
Prachtige taart, mooi effect door lint en bloemen!
Wauw, erg mooi!!
Poeh eeeeej....hij is echt geweldig mooi!! Zoooo sjiek met die linten en bloemen...
Super geworden, je oefentaart heb ik even gemist, maar ik vind m errug chique.
en nou moet ik weer een doos toffifee leegeten
Ik heb trouwens laatst uit de supermarkt gewoon zo'n kartonnen ding uit een kist met appels meegenomen (je weet wel zo'n paars ding waar elke appel in een kuiltje ligt) misschien ook een idee om blommen te laten drogen?
ooo.... wat een geweldig sjieke taart. Heel stijlvol. Die uitstekers wil ik ook hebben
Ik vind de kleine bloempjes ook erg mooi, met welke uitsteker heb je die gemaakt??
Hebben, Hebben, Hebben
Ik zie dat ik hier nog geen atwoord op heb gegeven...
De kleine bloemetjes zijn gemaakt met twee calyx-cutters van JEM (die uit een van die grote bloemensets...)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Witte bruidstaart met zilveren linten