1

Onderwerp: Chocolade pudding voor taart wie heeft idee???

Ik maak vaak pudding voor toetje en is er dus ook dat lekkere belgische pudding met de smaak van puur is mouse en melk is een soort vlokken .
Maar nu mn vraag ik wil graag voor as zondag een taart maken en mijn vraag is dan ook wie heeft idee  om deze cholade te gebruiken en ow ja ik doe er altijd nog was naturel roomkaas door heen en is heeeeeeeeeel lekker.

En gaat mij er vooral om dat het wel wat stijver wordt .... en ben benieuwd of er al iemand is geweest die zoiets heeft gemaakt ??

Alvast bedankt ....Marjan

Ik leer elke dag weer een beetje bij ...

2

Re: Chocolade pudding voor taart wie heeft idee???

Die mousse kun je prima gebruiken; smaakt heel lekker en wordt goed stijf....moet wel minstens een uur in de koelkast staan.

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

3

Ja maar wat voor bodem kan ik het beste gebruiken ?? Het zal voor mij de eerste keer worden als ik zo een taart maak als jullie :-(
En aangezien mijn man zondag weer uit ziekenhuis komt ,moet het niet te moeilijk zijn ...

Ik leer elke dag weer een beetje bij ...

4

Ik snap je vraag eerlijk gezegd niet.....De meeste mensen hier maken hun taarten in ieder geval van biscuitdeeg. Die taarten worden dan gevuld, afgesmeerd, bekleed en verder gedecoreerd. Wil je hier meer over leren, dan kun je het beste bij de FAQ kijken en gewoon veel over het forum struinen. Ik wens je in ieder geval succes er mee!

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

5

Ik zou als ik jou was een kapsel bakken en daar tussen lekker de chocomousse doen. Lekkere jam er tussen en je hebt al een heerlijk taart.
Decoreren met marsepein/ fondant kost wel veel tijd. Misschien een idee om een slagroomtaart er van te maken?