Onderwerp: Ernie mond
Dames,
Vandaag een Ernie geboetseerd, maar ik krijg met geen mogelijkheid zijn mond goed zoals ik hier vaak zie.
Hoe doen jullie dat? ik heb met een spatelmes een "snee" gesneden maar het ziet er niet uit.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Ernie mond
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dames,
Vandaag een Ernie geboetseerd, maar ik krijg met geen mogelijkheid zijn mond goed zoals ik hier vaak zie.
Hoe doen jullie dat? ik heb met een spatelmes een "snee" gesneden maar het ziet er niet uit.
ik zou een rode mond maken met een roze tong ofzo. net alsof hij zijn mond open heeft. eigenlijk dus een puzzelplaatje van zijn mond maken en dat dan op zijn gezicht plakken. als je op google ernie cake intypt bij plaatjes krijg je wel een mooi voorbeeld van een erniemond zoals ik deze bedoel.
succes ermee. ben nieuwsgierig naar je resultaat.
Ik heb toen bij mijn Ernie in bad een stukje uit zijn hoofd gesneden, twee sneden naar elkaar toe zeg maar, en daar een klein plakje rood ingeplakt en een roze tongetje.
Hier staat ie: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=48515
Toevallig Lilo, ik heb jouw taart nagemaakt. Alleen is de mijne niet zo mooi geworden als die van jou.
Ik ga het volgende keer zo proberen als hoe je het uitlegt.
Bedankt
Toevallig Lilo, ik heb jouw taart nagemaakt. Alleen is de mijne niet zo mooi geworden als die van jou.
Ik ga het volgende keer zo proberen als hoe je het uitlegt.Bedankt
En die van mij is ook weer sterk geinspireerd door dit forum natuurlijk!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Ernie mond