Re: Hey Bommeltje..... hier is dan mijn babytaart :-)
OOOOH deze is leuk!! Wat eengave kleuren!! gefeliciteerd met de zoon van je nichtje! (hoe noem je zo iemand )
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Hey Bommeltje..... hier is dan mijn babytaart :-)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
OOOOH deze is leuk!! Wat eengave kleuren!! gefeliciteerd met de zoon van je nichtje! (hoe noem je zo iemand )
Hele leuke stapel!! Absoluut een mooie taart als je inspiratieloos bent! Leuke kleurtjes en wat een goed idee om van de bovenste een dummy te maken!
Wat een liefie!
Wauw!!!!!
heel erg mooi en zo lief die beertjes
Ohh wat een leukerd zeg!
Schitterende kleuren, schattige beertjes, en dan het bovenste taartje een dummy, helemaal geweldig!!
Wat een lieve en mooie taart Corinne! Super!
hij is prachtig. en wat leuk eens geen blauw !!
Haha, inspiartieloos en dan deze maken!
Superkleuren gekozen en wat ontzettend leuk al die net even verschillende beertjes. De schoentjes zijn ook goed gelukt natuurlijk, alles gewoon top!
vind hem geweldig!
owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww, wat een dotje!!!!!!super!
Schatje, en de kleuren :thumb daar wordt je vrolijk van.
Schatje, en de kleuren daar wordt je vrolijk van.
Waaauuuw wat een gave stapel, mooie kleuren ook
Wat een cuties! Erg mooi gemaakt.
Zit vaak tegen inspiratieloosheid aan te hikken als ik zomaar wil frobelen, maar ik leer hier weer van dat ik gewoon moet beginnen...
Leuk joh, ben helemaal weg van oranje voor mijn knulletje. Dus om nu een niet-blauwe taart te zien vind ik ook erg leuk. Word er direct vrolijk van. Leuk blijven die stoere gympen ( nog steeds op mijn lijst...)
Vind 'm helemaal top!
groetjes Sas
...oh en wat kijk ik dan nog slecht: helemaal die super beren gemist! Wat geweldig. Mooi geboetseerd en zov
Oooh hij is echt prachtig en zo lief met die schoentjes!
Dit heb je er even uitgeperst???
Meid, wat verwen je ons met prachtige taarten de laatste weken, deze is ook weer SUPER!!
Niet meer zeggen dat je inspiratieloos bent hoor!
Geweldige kleurencombi en heel veel leuke beertjes,leuke schoentjes,dus een toppietaart.
Haha Corinne, moest dus erg lachen om de tekst van inspiratieloos... nou doe mij ook maar inspiratieloos dan als je zulke mooie taarten krijgt :-D Echt een plaaatje is het en zoooo mooi weer afgewerkt!! Ben ook altijd weg van jouw kleurengebruik, lekker fel en levendig!!
Groetjes,
Lara
Superleuke babytaart! Heel mooi gemaakt. Gefeliciteerd met je achterneefje!
Ohh potjandikkie.. sta ik nog wel in de titel maar heb ik hem pas vandaag gezien
Wat zijn ze leuk geworden de schoentjes!!
maar de rest van je taart is toch minstens nog mooier !!!
Die beertjes, wat een scheetjes!!
Ik ga hem onthouden!!!
wauw! Wat een super taart zeg!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Hey Bommeltje..... hier is dan mijn babytaart :-)