1

Onderwerp: Help!!

Lieve lezers en taartenversierdsters,

Heb een vraagje met haast, ik heb gisteren mijn eerste taartejs (hartjes) gemaakt van bisquitdeeg en vandaag is het onze trouwdag en zou die graag decoreren, maar ik zou niet weten waar ik in Tilburg materiaal kan kopen, gelukkig kan ik in de webshop hier straks lekker op mijn gemak uitzoeken. maar voor vanmiddag kan ik dat wel bestellen maar dan is het niet op tijd, weet iemand die hier in de buurt woont waar ik terecht kan vanmiddag. of misschien iemand in Goirle die op dit forum zit en mij voorruit kan helpen.

groetjes Birgit

Niemand is gelukkig, wees Niemand

2

Re: Help!!

het is niet dat ik vandaag ga trouwen uiteraard, las het nog eens na en dacht oeps dat staat vreemd we zijn 1 jaar getrouwd vandaag.

3

Ten eerste proficiat met jullie huwelijksdag :)

Je zou het taartje ook met slagroom of botercreme meringue met een smaakje kunnen versieren.

Of marshmallows en poedersuiker halen, en zelf fondant maken.

4

Hier staat een howto in hoe je de mmf kunt maken.

http://www.lilotaart.nl/HowTo.aspx

5

Zelfgemaaakte MMF en botercreme werkt het beste. Of vullen met mascarpone en aardbeienjam. Gewoon in de supermarkt de krijgen allemaal.

(let op neem gerust 4 bussen poedersuiker liever twee bussen over dan 1 tekort)

6

lieve Birgitta, het taartje is inderdaad gedaan zoals je zei en het is ontzettend mooi geworden, en ben best beetje trots op mezelf, nu kan ik lekker uitzien naar de workshop en daarna hier op mijn gemak uitzoeken wat ik nodig heb, er is ook nog zo ontzettend veel te lezen hier, waar ik heel veel van kan leren, dank je wel voor je reactie, groetjes Birgit

7

Graag gedaan Birgit :)

8

Hoi Elliev,

sorry dat ik niet zo snel had gezien, dat er een andere naam stond, maar uiteraard ook jij bedankt voor het snelle reageren, en je advies. geweldig dat jullie zo snel zijn, fijne en zonnige dag, groetjes Birgit

9

birgit58 schreef:

Lieve lezers en taartenversierdsters,

Heb een vraagje met haast, ik heb gisteren mijn eerste taartejs (hartjes) gemaakt van bisquitdeeg en vandaag is het onze trouwdag en zou die graag decoreren, maar ik zou niet weten waar ik in Tilburg materiaal kan kopen, gelukkig kan ik in de webshop hier straks lekker op mijn gemak uitzoeken. maar voor vanmiddag kan ik dat wel bestellen maar dan is het niet op tijd, weet iemand die hier in de buurt woont waar ik terecht kan vanmiddag. of misschien iemand in Goirle die op dit forum zit en mij voorruit kan helpen.

groetjes Birgit

Hoi Brigitte, ik las je bericht te laat, maat bij deze wil ik je nog even laten weten dat ik in mijn webwinkel ook een groot assortiment bakspulletjes verkoop. Ik woon in tilburg, dus je kunt het altijd bij me afhalen.

www.taartenchocolade.nl Workshops en webwinkel in chocolade / taartbenodigdheden Tilburg. Volg ons ook op  Facebook

10

Hoi,

Net als Birgit58 woon ik ook in Tilburg en was ook zoekende naar een winkel die bakspulletjes verkoopt. Geweldig om te horen dat we bij jou terecht kunnen !

Groetjes, Elma