Oh.. zal even vertellen hoe en wat.. oftewel, hoe ik door schade en schande wel wat wijzer ben geworden.. grinnikkk!!
De taart is bekleed met marsepein. De taart zelf heb ik van chocoladecake gemaakt
De grootste met een vulling van frambozengelei en frambozencreamcheesecreme, bedekt met de creme.
De middelste Chocoladecake gevuld met gele room en hele kersen (uit een potje)
bedekt met ( en dat was heel fout ) gele room.. oepsss!! Omdat ik geen notie had van het gevaar van vocht.. had ik dus ook geen dijkje aangebracht... Tja...
de kleinste Chocoladecake gevuld met chocoroom en chococreamcheesecreme, bedekt met de zelfde creme.
Tja.. toen bedekt met de marsepein, en halverwege het decoreren, begon dus mijn middelste taartje te 'smelten'... (zoals op de foto te zien) heb toch nog dapper geprobeerd om het vocht op te vangen door middel van keukenpapier.. maar helaas.. het mocht niet baten.
's Nachts rond 3 uur werd ik wakker, en besloot even te kijken.. En ja hoor, daar lag ie.. het middelste taartje was van elkaar afgegleden, en had het bovenste taartje meegesleurd in zijn val. Wat een ramp!! heb zo goed en zo kwaad als mogelijk alles weer terug gestapeld en vast gezet.. Maar echt mooi zag het er niet meer uit. Gelukkig voor mij had mijn nichtje geen flauw idee hoe ie er voorheen uitzag, en was echt heeeeeel blij met deze creatie. Gelukkig maar!!
Ok... Who ate my cake!!