1

Onderwerp: Cakjes.

Even een vraagje.
Voor vrijdag moet ik 200 cakjes maken die ben ik nu aan het bakken.
Nu zit ik te twijfellen of ik ze in zal vriezen of blijven ze gewoon lekker tot vrijdag?

Thanks!

Groetjes Charissa Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Arnhem!!
Website: www.droomtaarten.nl

Re: Cakjes.

Hoi,

Ik denk dat je het niet meer redt om ze nu nog in te vriezen, dan moet je ze er morgen namelijk al weer uit halen. Ik denk dat ze wel goed blijven. Ik zou je wel aanraden om ze in de goed afgesloten bak of doos te doen, bijv. een plastic doos met deksel. Dan moeten ze goed blijven.

3

Ik zou ze wel invriezen. Cake wordt best snel oud, nou lukt het misschien wel een dagje langer in tupperware oid, maar 200 wordt dan een beetje lastig..

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

Ik zou ook invriezen. Cakejes zien er ook al heel gauw oud uit vind ik (rimpelig). En de smaak wordt ook snel oud.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

5

Ik zeg ook invriezen...cupcakes zijn ook snel weer ontdooit.

6

Ik zeg ook invriezen.

"Life is too short for drama & petty things, so laugh insanely, Love truly and forgive quickly".

7

Ja hoor, invriezen zou ik ook doen in dit geval :S

8

Ik zou ze invriezen.
Heb er vorige week ook 200 moeten maken maar heb ze toen echt gelijk na het afkoelen in de vriezer gedaan (donderdags gebakken en ze waren voor zaterdag)
Vrijdagavond eruit gehaald, deco spullen klaar gezet en ze waren al zo goed als ontdooid.

9

ik zou ze ook invriezen,  cakejes van een paar dagen oud zijn echt niet lekker meer.

Ze zijn mooi om naar te kijken.
Maar te lekker om te laten staan.

10

1 dag is nog te doen, maar langer niet!