Re: lieve dames en een enkele man ;)
Hey super hoor.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » lieve dames en een enkele man ;)
Hey super hoor.
Ze zijn weer mooi, allebei!
Ik wil natuurlijk best even reageren op deze prachtige taarten. Vooral die tweede vind ik helemaal super. Die bloemetjes zijn ook zo mooi! Echt super! Die eerste vind ook prachtig hoor, knap als je dat zo van een foto gemaakt heb.
Complimenten!
echt heel mooi die twee taarten weer!!!!! hoe maak je de blauw..en die mooie bloemen....echt dat zou ik wel een keer willen zienhoe je dat precies doet..vindt ze zooooooooooooo mooi!!!
zo genoeg ego gestreeld;)
Nee hoor serieus vindt het echt heel mooi!!
Super!!!! Ben jaloers op je kunsten. Ik zou willen dat ik dit ook zo kon...
Wow alletwee prachtige taarten. Mooi strak ook en prachtig gepuzzed die 1e. 2e is ook geweldig 
jeetje wat een mooie taarten maak jij toch!! Ik vind ze allebei echt super!
Nou Brenda je ego wordt weer heerlijk gestreeld en niet onterecht. Je puzzel is een schatje, maar die andere is een beauty!!!! Wat een dummie al niet teweeg brengt!
Kwebbeltje, erg bedankt voor je beschrijving over het gebruik van de uitsteker!! En fondant d.m.v een pastamachine uitrollen, daar had ik nog nooit aan gedacht maar dat lijkt me wel heel handig zeg!
Hoi Kwebbel,
Geweldige taarten weer. Ik heb vandaag ook de entwined gebruikt maar bij mij was het juist de bedoeling dat ze rechtop bleven staan.
Helaas brak er een, maar die heb ik gelukkig kunnen repareren.
Hoi Kwebbel,
Geweldige taarten weer. Ik heb vandaag ook de entwined gebruikt maar bij mij was het juist de bedoeling dat ze rechtop bleven staan.
Helaas brak er een, maar die heb ik gelukkig kunnen repareren.
ik heb ze ook wel eens rechtopgemaakt, vind ik ook erg mooi. misschien een tip: ik maak er dan 2-3 extra als reserve voor het geval er 1 breekt. is makkelijker maar vooral mooier dan repareren vind ik
Nou..... ik heb tijd zat hoor.... whaaaahaaahaaa!
In ieder geval tijd genoeg om even te zeggen dat ik ze prachtig vind. Dat knuffeltje is inderdaad een poepie. Moeilijk hoor, knuffel namaken. En de tweede is echt jouw ding!! Erg mooi ook!
ik reageer niet hoor
echt niet 
Prachtige taarten, vooral de onderste.
Mag ik vragen welke kleur blauw dat is?
@ Tirza

@ Sophia:ik heb de electric blue gebruikt. maar dan niet veel genoeg om hem echt electric te maken zodat hij wat zachter blijft. als hij wel te fel is gewoon weer wat wit erbij doen 
Mooie taarten! Echt allebei heel knap gedaan!
De kleurencombi bruin/licht blauw blijf ik ook erg mooi vinden!
Ik vind ze allebei geweldig! Zo zie je: je hebt nu al 2 pagina's vol met reacties! Ik reageer zelf ook niet erg veel op andermans taarten, zonde eigenlijk want net wat je zegt: het niveau is erg hoog de laatste tijd! Vind het alleen soms zo sneu dat er maar 1 reactie is geplaatst bij een taart! Heb het bij mijn eigen taartjes ook wel eens gehad, dan baal je eigenlijk wel een beetje! Maar kan me het ook wel voorstellen hoor!
Ik ken het probleem van te weinig tijd.... maar wel superleuke taartn 
prachtig gemaakt! Werkelijk waar.
Ze zijn beide weer erg mooi! mooi die binnenkant van de bloementjes bovenop de tweede taart. de eerste taart is een lievie! hele leuke kleurtjes bij elkaar!
Supergave taarten weer!!!
Starks moet je nog een andere dummie bij Chox neer gaan zetten omdat je deze niet nog een keer wil maken na 20 bestellingen
:D:D:D
Mooi hoor! en de tip van de entwined uitsteker was ook hier welkom....kon er ook niet mee overweg..
Je knuffel is echt een lieverd en tja nummer twee, ik vindhem geweldig!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » lieve dames en een enkele man ;)