Onderwerp: mickey en minnie en nog een paar van de afgelopen tijd
Mijn dochter werd vorige week alweer 7 jaar en wilde heel graag mickey en minnie oo haar taart. Ze heeft ze laatst in het echt gezien in euro disney en we hadden ook een foto van haar samen met Mickey als uitnodiging gemaakt. Ik vind ze zelf erg leuk geworden. Een gevuld met "gewone" vulling en een met kwarktaartpudding en lemon curd..... jeetje wat is dat lekker zeg... haha

en eentje van de 2 [samen
Op school heeft ze 'ijsjes' getracteerd. Ze blijven leuk en het was een succes.

Tussen door was mijn moeder ook nog 60 geworden dus daar heb ik deze 2 voor gemaakt

Voor het beste vriendinnetje van mijn dochter heb ik deze tinkerbell gemaakt... Wat een drama zeg die ogen.. Had ik ze af (na een uur rommelen) zegt mijn dochter: "tja mam ze is prachtig maar ja die ogen lijken niet zo....
En ze had nog gelijk ook maar ja... Ik heb ze er toch maar weer afgehaald en ben op nieuw begonnen. Nog niet geheel tevreden maar ja het gaat ermee door. De jarige vond hem geweldig en dat is het belangrijkste, toch ??

en mijn nichtje is een keer bij mij taart komen maken voor haar eigen 18-de verjaardag. Ik heb hem gevuld en bekleed en zij heeft de mini gepuzzeld en verder versierd... Ik was super trots moet ik zeggen. Voor de eerste keer puzzelen en dan zo goed !!!!

Lang verhaal met veel foto's maar jullie zijn nu weer een tijdje van me af 
Voor meer taartjes: www.miertjestaartjes.mijnalbum.nl