1 Laatst bewerkt door mimajosi (05-05-2009 23:21)

Onderwerp: Het Zandkasteel!!!!!!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-DPGUPJHG.jpg
Zou je een taart willen maken voor Eva haar verjaardag? Natuurlijk, leuk het zandkasteel. Wat een drama. Ik heb echt dagen lopen zoeken op het forum en op internet wat ik zou maken met als thema zandkasteel. Elke afbeelding die je tegen komt is van de 3 personen samen maar verder kon ik weinig leuks vinden om te maken/puzzelen. Dit is het resultaat geworden en ik hoop dat Eva hem geweldig vind. Ik zelf ben er we blij mee. Bedankt voor het kijken.

Ben nieuw in de taartwereld en ben erg nieuwsgierig naar alles op dat gebied.

2

Re: Het Zandkasteel!!!!!!

Dat zoeken heeft je toch een hele leuke taart opgeleverd!

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

3

Wat een leuke!!

4

erg leuk, ik vind je emmertje met schepje en zand geweldig

Hele leuke taart zeg! Voor al die steentjes rand vind ik mooi... En mooi gepuzzeld..

Groetjes van Stefanie

6

Wat een leukerd!

7

echt heel leuk gedaan!!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

8

Leuk hoor.

Groetje,
Toetje

9

LEUK!!!!! En heb hem even opgeslagen Anna is in september jarig en helemaal leip van het zandkasteel dus wie weet ga ik hem gebruiken als voor beeld... :)

cake a day, takes the sorrow away!!!!

10

Super leuk zeg! :thumb:

11

Linda130975 schreef:

LEUK!!!!! En heb hem even opgeslagen Anna is in september jarig en helemaal leip van het zandkasteel dus wie weet ga ik hem gebruiken als voor beeld... :)

WAUW!!! geweldig dat je hem eventueel als voorbeeld gebruikt. Ik maak nog niet zo lang taarten dus het is een EER!!!

Ben nieuw in de taartwereld en ben erg nieuwsgierig naar alles op dat gebied.