1

Onderwerp: Mickey mousse!!

Taartje voor een tweeling die drie werden.
Gewoon gevuld met slagroom en hazelnootganache.

http://i41.tinypic.com/2lrml0.jpg
http://i41.tinypic.com/2emo38n.jpg

Als mama taarten bakt moet ze regelmatig op kleine vingertjes tikken. :P Hoe zou dat toch komen?!?

2

Re: Mickey mousse!!

Mooi gepuzzeld! Leuke taart!!

3

heeeeel leuk, ook de rand erg leuk

4

Erg goed gedaan hoor!

Simones Kitchen/Junglefrog Images
Workshops fotografie en styling voor foodbloggers

5

Leuk hoor.

Groetje,
Toetje

6

Leuke mickey ! Goed gepuzzeld zeg !

Maar heb je de hele taart gedust ? Of lijkt dat zo op de foto ?

7

Mooie taart, nu ben ik een beginneling dus weet niet wat gedust is. Maar wat ik dacht bij de 1e blik..... jammer dat de kleuren wat flats zijn, maar dat kan ook door de foto komen.

www.zoetmetelma.shop voor taart- decoratieartikelen, workshops, kinderfeestjes en taart op maat. Maar ook losse thee, koffiebonen, bonbons en chocolade.

8

ElmaG schreef:

Mooie taart, nu ben ik een beginneling dus weet niet wat gedust is. Maar wat ik dacht bij de 1e blik..... jammer dat de kleuren wat flats zijn, maar dat kan ook door de foto komen.

Ja weet het dat de kleuren minder zijn.
Eigenlijk is het gedaan om kleine foutjes te verdoezelen omdat mijn fondant hier nogal snel uitdroogd, achteraf had ik dus spijt dat ik er pearldust had opgedaan.
Weer wat bijgeleerd voor de volgende taart.
groetjes

Als mama taarten bakt moet ze regelmatig op kleine vingertjes tikken. :P Hoe zou dat toch komen?!?

9

Vind het eigenlijk zonde dat de felle kleuren van Mickey nu wegzijn, maar ziet er wel mooi gepuzzeld uit hoor!

10

Ben ik er vergeten bij te zetten waarom er mousse staat in de titel en niet mouse...
De taart moest mee de trein op en dochterlief vond het toch zo plezant om met haar handje tegen de regenkap te duwen waar de taart opstond!!!
De taart is echt ondersteboven gevallen.
gelukkig kan zo een taart wel tegen een stootje maar het scheelde niet veel of ik had mousse...LOL

11

Leuke taart!