Onderwerp: Cupcakes voor de portfolio
Nou ja...portfolio....da
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Cupcakes voor de portfolio
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Nou ja...portfolio....da
helemaal te gek! vooral diegene waarvoor je de cupcake helemaal als hoofd gebruikt, in plaats van erop plakt (garfield versus ernie) vind ik bijzonder mooi. Hopelijk heb je er wat aan. Greetz Anke
Heel erg mooi, vooral Garfield is super!!
Wow die garfield is echt heel gaaf!!!
helemaal te gek! vooral diegene waarvoor je de cupcake helemaal als hoofd gebruikt, in plaats van erop plakt (garfield versus ernie) vind ik bijzonder mooi. Hopelijk heb je er wat aan. Greetz Anke
Ik snap wat je bedoelt, maar alleen....tja....Bert en Ernie hebben niet zo
Garfield en Odie zijn echt super!!!
Zien er leuk, grappig en mooi uit. Ben het eens met soepkip Garfield en Odie zijn super!
Groetjes Maris
geweldig, Garfield is helemaal te gek, de roze vind ik schattig, de mummies geweldig. en de rest kei gaaf
SUPER leuk gedaan. Vooral de monsters vind ik gaaf!
garfield en ollie vind ik helemaal geweldig ! je andere cupcakes zijn ook super geworden trouwens
Groetjes Marsha
Leuk zeg! Ik sluit me bij de rest aan en vind je Garfield ook het allerleukst.
Leuk hoor, vind je garfield echt s
Leuk zeg, Garfield is ook mijn favoriet.
Heel leuk gemaakt allemaal!
knap werk en super cute
Leuk! Heel leuk om te doen lijkt me, fijn alles wat je nog 's wilde doen "voor de foto". Weer een taart-excuus! Hihi.
Vind je Odie heel gaaf! Ben al bijna 25 jr weg van Odie...nog nooit bedacht om 'm op een cc te plaatsen.
n.a.v. wat Ankie schreef: Ik heb toen we met de kleuters de landelijke Sesamstraatwedstrijd wonnen ook ccs gemaakt en wel de hele cc als hoofd gebruikt, de neus, bij Bert de wenkbrauw etc geven al heel duidelijk aan wie wie is. Ook bv Oscar gedaan op groene cc met neus/mond en borstelige wenkbrauwen. Is toch heel herkenbaar hoor, zal 's kijken of ik de foto kan vinden.
Maar zo met een achtergrond reli
Gevonden... Even een kanttekening, het waren mijn allereerste ccs, en direct ook nog 's 60! (uit '07!) We waren dus ook nog niet in het bezit van een passende cirkel uitsteker enzo. Puur ook ter "idee", zou ze vandaag ook gedetailleerde doen, maar had geen tijd meer voor de Oscar monden (het was na 12 en moest wel voor de klas de dag erna).
groetjes Sas
( ps: het linkje naar het filmpje van het Hoog Bezoek: http://karrepad.nl/nieuws/karrepad-nieu … neveltlaan )
Ze zijn echt heel leuk, grappig en mooi geworden!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Cupcakes voor de portfolio