Re: Bruidstaart met rode rozen
Wauw, wat een prachtige taart en dat 5 dagen van te voren te horen gekregen? Supermooi gemaakt hoor!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart met rode rozen
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wauw, wat een prachtige taart en dat 5 dagen van te voren te horen gekregen? Supermooi gemaakt hoor!
Mooie strakke taart, ik begrijp niet hoe mensen tot op het laatst wachten voor een taart.
He muppet, wat is ie mooi! Ik vind de rozen wel erg mooi, en ook die losse blaadjes.
Maar hoe komen ze erop; een bruidstaart als last minute! Wat zou er dan misgegaan zijn in de planning?
Mooi hoor!
Ohhhhhhhhh zo simpel maar zo mooi het zijn net echte rozen en dan met die losse blaadjes erbij......wauw!
Maar hoe komen ze erop; een bruidstaart als last minute! Wat zou er dan misgegaan zijn in de planning?
Hihi, daar snap ik dus ook niets van Ik zou denk ik m'n bruidstaart als eerste regelen
Prachtig, echt waar!
Mooi gedaan! Die losse rozenblaadjes vind ik er heel mooi bij.
Geweldig!!!
Hij is weer fantastisch!! Ik vind die losse rozenblaadje ook altijd zo'n leuk effect hebben!
Hij is weer fantastisch!! Ik vind die losse rozenblaadje ook altijd zo'n leuk effect hebben!
Wat leuk dat jullie die rozenblaadjes allemaal zo leuk vinden! Ik twijfelde namelijk heel erg, ik was bang dat het op verwelkte rozen ging lijken, maar vond het toch wel leuk voor de 'opvul'
Ben uiteindelijk ook wel blij hoor, dat ik het heb gedaan, want ik had ook foto's van alleen de rozenval en dat was wel een beetje saai-ig
Ach....als ik toch ook eens van die mooie roosjes kon maken... Schitterende taart, die rozen zijn super en die kleur helemaal. En die losse bloemblaadjes...super!
Vind het wel gek dat ze zoiets zo kort voor de bruiloft bestellen. Ze weten toch op zijn minst al weken van te voren dat ze gaan trouwen?!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bruidstaart met rode rozen