Re: Sweet Sixteen, Pippi Langkous en Prinses Suhana
GEWELDIG !!!! Sorry hoor maar het moest er even uit...
Wil je verklappen hoe je de haren van Pippi zo krijgt ???
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Sweet Sixteen, Pippi Langkous en Prinses Suhana
3 schitterende taarten! Echt super gedaan!
Caroline, ze zijn weer super ! Wat een geweldige taarten heb je weer gemaakt !
Caroline wat een geweldige taarten weer, maar Pipi staat met stip op
Wat een mooie taarten,maar Pipi is het helemaal!
Wat een werrruukk!! Die Pipi is natuurlijk fantastisch. Mens waar haal je de tijd toch vandaan. Al zat er 48 uur in een dag, dan zou ik het nog niet redden.
Prachtig weer Caroline
Geweldige taarten weer Caroline, zag ze gisteren al en werd er helemaal blij van!! Je sweet 16 (ben wel jaloers hoor dat je daar zoveel opdrachten van krijgt... ) prachtig, helemaal bling-bling, je Pipi zat ik OOOOOOOH bij te roepen, onwijs gaaf zo'n opdracht zeg en je prinsessentaart is ook weer een plaatje!!
Echt een dikke
Wauw Caroline ik sluit me aan bij de rest, wat maak jij toch prachtige taarten zeg!!!
Wat een mooie taarten zeg!
Wat een superleuke taarten allemaal!!!
Ik kreeg vandaag een aanvraag met jouw sweet 16 taart als voorbeeld!!! (maar doe het niet want het is voor a.s. zaterdag)
Wat een superleuke taarten allemaal!!!
Ik kreeg vandaag een aanvraag met jouw sweet 16 taart als voorbeeld!!! (maar doe het niet want het is voor a.s. zaterdag)
Ja die heb ik doorgestuurd Masch Net toen ik dit schreef aan Caroline dat ik ook zo graag wilde kwam er een mailtje binnen... alleen dus in Nederland
Ha Caroline, ze zijn allemaal prachtig maar ik ben gek op het snoetje van meneer Nielson en op Witje.
Wat een prachtige collectie taarten weer, ze zijn stuk voor stuk prachtige. Je had me al het een en ander verteld over Pipi, nou niets teveel gezegd hoor, hij is TOP
Echt super mooie taarten en wat een leuke details!
Woooooooooooooooooooooooooow!!!!!!!
Geweldig!
mascha schreef:Wat een superleuke taarten allemaal!!!
Ja die heb ik doorgestuurd Masch Net toen ik dit schreef aan Caroline dat ik ook zo graag wilde kwam er een mailtje binnen... alleen dus in Nederland
Oooh tnx, vind het wel superleuk om te doen, sweet 16... Maar ga het niet redden, zo snel al
Wauw, prachtige taarten!! Vind ze alledrie schitterend.
Dat zijn 3 magnifieke taarten !!!
En pippi is heerlijk, fantastisch ! Die zou ik zelf ook nog wel voor mijn verjaardag willen !
Voor de andere die ook naar de haren van Pippi vragen:
Marsepein met een beetje tylose. De staartjes apart gemaakt; een rolletje en daarin een stukje van een prikkertje. De haartjes er in gekerfd, laten drogen en toen in het hoofd van Pippi gestoken. De gaatjes wel voorgeprikt en een beetje eetbare lijm gebruikt.
wauw!! ben helemaal weg van de pippi!! de andere zijn natuurlijk ook super!
wauw!!!! geweldige taarten! pippi is mijn favoriet, alles klopt!!!! mag ik ej prinssesen als inspiratie gebruiken voor een meisjes taart binnenkort?
Natuurlijk mag dat, we zien de taart wel op de parade verschijnen. Succes.
O, Caroline, die Pippi is helemaal geweldig zeg! Wat knap geboetseerd en dat paard!!!
Wauw mooi! Vooral Pippi!
stuk voor stuk zijn ze weer geweldig!!!! weer toppertjes om naar te kijken
Verry sweet...ze zijn weeeeeeeeer schitterend!!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Sweet Sixteen, Pippi Langkous en Prinses Suhana