1

Onderwerp: spuitmondjes???

Hoi ik heb om te proberen 3 spuitmondjes besteld in de webshop, nou heb ik nog een cadeautje tegoed voor mijn verjaardag (2 maanden terug) en zie ik van die mooie setjes van wilton staan (57-delig) Nou is eigenlijk mijn vraag aan jullie ervaren mede-spuitsters, gebruik je ze ook of heb je bijv. 10 mondjes die je het meest gebruikt en die je dus beter los aan kan schaffen (zo ja welke)? Nou weet ik wel dat niemand hetzelfde werkt maar ik heb al zovaak mijn neus gestoten met dit soort setjes dat ik het voortaan liever van te voren weet...
Alvast bedankt...

smakelijke groetjes
patricia

2

Re: spuitmondjes???

Hoi Bakin'trieske,

ik heb zelf redelijk wat spuitmondjes. Het probleem met spuitmondjes is dat ze allemaal wat anders doen. De een maakt blaadjes, de ander bloemetjes, de ander kun je mee schrijven.. Het ligt er maar net aan wat je ermee wilt gaan doen. Als je verwacht veel met spuitmondjes te willen werken is zo'n setje misschien voordeliger.
Maar als je spuitmondjes koopt moet je die van Wilton kopen, deze zijn van binnen naadloos en geven het mooiste effect.
Succes

3

Ik denk wel dat je er iets meer dan 10 nodig hebt, als je

Mijn website: Presentaart

4

Ik heb even gekeken, ik bedoel dus dit setje: http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … cts_id=342

Met eventueel een aanvullend spuitmondje (bijvoorbeeld

Mijn website: Presentaart