Re: Birmingham PWC copy, dikkie dik en pooh
Heel erg mooi gemaakt!! Je boetseersels op de laatste taart zijn ook geweldig!!
Kijk voor meer info op; www.hetbontetaartje.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Birmingham PWC copy, dikkie dik en pooh
Heel erg mooi gemaakt!! Je boetseersels op de laatste taart zijn ook geweldig!!
ze zijn allemaal erg mooi, kan geen favoriete kiezen omdat ze zo verschillend zijn.
Zo! De eerste is zoooooo mooi en de andere zijn superleuk!:thumb:
Wow, die zijn stuk voor stuk prachtig!
Bedankt dat je me een beetje op weg hielp met mijn stampertje..en dat ik mee mocht kijken naar je dikkie dik!! 
Groetjes,
Karin
Allemaal stuk voor stuk super mooi!!
Vooral de eerste..echt wauw!!! 
Wat een mooie taarten, maar de eerste.... WOW!!
wat een mooie taarten! Prachtig boetseerwerk en die eerste.... wow die is echt SUUUUPER!!
super taarten ,vooral de eerste
waar heb je die bloemen van gemaakt heb het geprobeert met marsepijn
maar ik krijg de bloemen er niet mooi uit,blijft steeds aan de uitsteker plakken.
oohhh de patchwork cutter taart.. die is echt schitterend.. zeker met deze kleuren combinatie 
De andere 2 zijn ook schattig.. dikkie dik wordt eigenlijk veel te weinig op een taart gezet
hij is zo leuk 
wow wat mooi die eerste! Zit het er nou echt in? en niet erop?
Dikkie en Winnie zijn ook heel mooi!
het zit er toch echt op, het zijn uitstekers, heel dun uitgerold
Vraagje......wat is aardbeien tova?
dat is van hero, te koop bij de supermarkt. het is een soort aardbeien dessertsaus
Wat een prachtige taarten!!!
Kun je me zeggen welke patchwork cutter dat is, en of ik het ergens kan bestellen?
dat is de art nouveau tulip, te koop bij de webshop
super taarten ,vooral de eerste
waar heb je die bloemen van gemaakt heb het geprobeert met marsepijn
maar ik krijg de bloemen er niet mooi uit,blijft steeds aan de uitsteker plakken.
half fondant, half flower- of gumpaste en een tipje tylose.
dun uitrollen totdat je er bijna doorheen kan kijken. niet de paste oppakken en verplaatsen, echt laten plakken op je werkblad. dan uitdrukken, pasta erom weghalen en dan voorzichtig cutter eraf halen. d
Die met die patchwork is prachtig, Dikkie is erg leuk en Pooh is echt super!
Hele leuke en mooie taarten.
Wauw,Wauw,Wauw
De eerste vind ik ook helemaal geweldig mooi!!
De rest ziet er ook weer toppie uit.
oh Leuheuk Tirz, ik had deze week ook bedacht dat ik misschien wel tijd had voor een dummy met deze patchworkuitsteker (als in bien's lege bruidstaartdummies
) en ja we stonden idd te kwijlen 
Ik vind m erg gaaf geworden en ook je winnie is leuk met dat water waar het konijn in verzuipt 
Die bovenste....wow geweldig mooi zeg! En de andere twee zijn ook leuk hoor, maar die bovenste....ga ik ook van kwijlen 
Mooi allemaal,maar die eerste wauw!!
Wow wat een parade!!!
Allemaal erg mooi maar ik ga echt voor de bovenste wat een plaatje!
wauw die bovenste is GAAFFFF en pooh vind ik echt helemaal leuk als ik dit aan mijn jongste laat zien....
Alles prachtig, maar die eerste is werkelijk schitterend. Wat superstrak gemaakt.
Ik vind je eerste erg chique en knap (want volgens mij zijn patchworkcutters ook tappits...), je Dikkie dik heel gezellig en leuk gedaan en je Winnie de Poeh echt super, zoals konijn daar in het water ligt! Prachtig! Erg knap gedaan. 3 Petjes af!
groetjes Sas
Allemaal mooi maar die eerste is inderdaad helemaal te gek, super, wow, geweldig mooi.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Birmingham PWC copy, dikkie dik en pooh