1

Onderwerp: Schaken

Een vraagje van de kraamhulp van mijn vriendin of ik een taart wil maken voor haar man. Haar man is gek van schaken en of ik een schaakspel wil maken met alle stukken. Dat lijkt me heel erg leuk, alleen ben ik bang dat dit wel heel erg veel werk is, en omdat ik geopereerd wordt aan mijn hand a.s. donderdag weet ik niet of ik dit wel allemaal kan.

Nu is mijn vraag. Weet iemand of er een plaatje bestaat van alle schaakstukken en of dit te printen is op ouwel. Of is iemand die dit tegen betaling zou willen doen?? En weet iemand of er al eerder een taart met dit onderwerp gemaakt is. Het lijkt me een hele leuke uitdaging.

Bedankt alvast voor het meedenken!!

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl

2

Re: Schaken

bij dit topic staat een heeeele mooie, wel heeeeel veel werk lijkt me....
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 84&p=1

mijn taartjes kun je bekijken op: https://www.facebook.com/sjakkiestaarten
Ik ben in vorm! (Rond is een vorm, nietwaar?)

3

Misschien kun je bij Google Afbeeldingen een mooi plaatje zoeken en dan laten printen door iemand van het forum (gewoon even de zoekfunctie gebruiken op "printen AND fondant AND ouwel" en je hebt er zo een paar te pakken. Met een zere hand schaakstukken maken lijkt me op z'n zachts gezegd een uitdaging!

Suc6 en laat je het resultaat zien??

4

Poptie schreef:

Misschien kun je bij Google Afbeeldingen een mooi plaatje zoeken en dan laten printen door iemand van het forum (gewoon even de zoekfunctie gebruiken op "printen AND fondant AND ouwel" en je hebt er zo een paar te pakken. Met een zere hand schaakstukken maken lijkt me op z'n zachts gezegd een uitdaging!

Suc6 en laat je het resultaat zien??

Dank jullie wel. Ik weet nog niet of het door gaat, maar als het doorgaat laat ik het zeker zien. Ik had die in het topic gezien die is echt prachtig, maar ik ga zoeken, ik wacht eerst maar even af, want ik heb niets meer gehoord, maar dat is logisch ze is nu aan het kramen, ga haar vanavond bellen.

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede. (boehda)         www.taartenomopteeten.mijnalbums.nl