1

Onderwerp: plantenbakje met aardbeienplantje

Mijn eerste ganachetaart. Was nog even spannend want de ganache ging schiften toen ik er de laatste scheut slagroom bij deed!! Toen had ik een chocoladebrij+een heleboel vloeibaar vet. Nouja, uiteindelijk het vet afgegoten en de brij was gelukkig nog goed smeerbaar..... Iemand enig idee hoe dat komt (ook al is dit het verkeerde topic.....?)

http://lh3.ggpht.com/_6spI32qJPXc/Sf3uknRPx2I/AAAAAAAAAcM/Fd2AA15IQkc/s640/IMG_0740.JPG

http://lh3.ggpht.com/_6spI32qJPXc/Sf3uraZs-rI/AAAAAAAAAdQ/YwkrvgBIQj4/s640/IMG_0748.JPG

2

Re: plantenbakje met aardbeienplantje

Ooooo, dit ziet er gezellig uit! :thumb:

Heel leuk gedaan.

3

mmmm, ziet er lekker uit! en mooie strik!

nu officieel verslaafd aan taartjes, koekjes en cupcakes

4

Op je vraag: geen idee ik heb dit nog nooit meegemaakt....
Je taart ziet er heel leuk uit zo met die aardbeien...

5

Wat een schatje!!
Ziet er echt super lekker uit!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

6

erg leuk die aardbeien.. net een echt plantje geworden door de combi van marsepein en echte beien :Y

Eerlijk gezegd.. bijna jammer van de strik.. die hoort eigenlijk op een ander taartje ;) zonde van de strik dit.. en zonde van het taartje ;)

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

7

Ik snap wat je bedoelt....... 't was mijn eerste strik en op de taart waar ie voor bedoeld was paste hij uiteindelijk toch niet goed qua kleur. Nu wilde ik 'm gewoon dolgraag gebruiken op een taart..... Hij past inderdaad niet zo goed. Heb m er wel weer afgehaald (was toch 'maar' een taart voor m'n ouders), dus misschien kan ik m nog gebruiken op een taart waar ie w

8

Vind hem erg leuk. Is net een echt plantenbakje! Sluit me wel aan bij Bommeltje vor wat betreft de strik, maar jouw reactie verklaart al een boel :D Ik zou mijn eerste strik ook koste wat kost willen gebruiken! :lol:

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

9

Leuk gedaan met de aardbeienplant.

Heb je niet eerst de slagroom verwarmt en daarbij de chocolade gedaan?

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

10

Ziet er heel mooi uit!

11

Over je ganache....Ik had dit ook laatst...Het zag er de hele tijd goed uit en ik knipper met mijn ogen en het was een chocoladeklont met olie erop. Ik heb toen ook het vet weggegooid en er hele kleine scheutjes warm water bij gedaan en toen werd het weer vloeibaar. Waarschijnlijk hebben we het te lang op het vuur laten staan of in mijn geval te veel geklopt met de garde. Dan wordt het natuurlijk gewoon boter :(

Leuk taartje trouwens! Ga ik ook proberen te maken voor mijn moeder :)

12

Leuk en ook erg smakelijk ziet de taart eruit.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

13

Vind erg leuk idee zo die aardbeien slinger. 1tje om te onthouden.

14

Leuk idee zeg!! Ziet er goed uit. En met de strik is het vast ook nog goedgekomen ;) die vind z'n weg wel naar een nieuw taartje :thumb:.

Groetje,
Toetje

15

Geen idee maar hij ziet er wel mjammie uit zeg!!

Groetjes Marlies

Erg leuk.