Re: Hello Kitty 3 hoog
Heel lief! Leuk in nu 's pastel ipv rood-met-witte-stippen.
groetjes Sas
Wil je onze taarten zien? Bezoek dan: http://www.nisastaarten.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Hello Kitty 3 hoog
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heel lief! Leuk in nu 's pastel ipv rood-met-witte-stippen.
groetjes Sas
Daar kun je erg trots op zijn zeg! Heel gaaf en die zoete kleurtjes zijn ook erg mooi
Geweldige taart en je hebt kitty heel erg mooi geboetseerd!
Hihihi...wat leuk al die reacties!
Altijd leuk om complimenten te krijgen!
Hoe ik dat kroontje heb gemaakt? Een stukje grijs fondant met tylose gemengd, daarna uitgerold en er met de hand een stuk van ongeveer 1 bij 3,5 cm uitgesneden. Vervolgens met een rondjes uitsteker uit mijn geometrie set er halve rondjes uitgestoken aan de boven kant. Daarna de uit eindjes tegen elkaar aangeplakt en kleine bolletjes op de puntjes geplakt. Het kroontje is zo klein dat het puntje van mijn pink er nauwelijks inpast.
Oja, natuurlijk nog zilver erop geschilderd, dit gaf niet helemaal het effect wat ik wilde dus er daarna het kroontje nog gedust met zilver, gewoon zo rechtstreeks erop!
Prachtig!
Lekker zoet, lief ziet die er uit. Mooie stapel.
Wat een prachtige en lieve taart!
Dank je voor de uitleg van het kroontje! Dat ga ik onthouden en binnenkort uitproberen!!
Geweldig!!!!!
Prachtig!! Je Kitty is helemaal super, knap geboetseerd zeg! En die bloemen erop, heel erg leuk gedaan. Ik mag 'm vast wel opslaan ter inspiratie .
Natuurlijk mag dat Toetje!!!
'k zag um op je hyves via bloempje. Mooie kitty stapel hoor zo met de viooltjes.
'k zag um op je hyves via bloempje. Mooie kitty stapel hoor zo met de viooltjes.
Ik zag al dat je voor haar een taart mag maken! Wat leuk zeg!
Ik ken Bloempje via een ander forum! Vandaag nog even in je album gekeken, wat maak je toch mooie taarten!
Bedankt voor je compliment!!
Ik vind de kitty stapel prachtig en ook hele mooie lieve kleurtjes.
Leuke stapel, erg mooi met die zachte kleurtjes!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Hello Kitty 3 hoog