Re: Till Death Do Us Part
Zie je nu wel! Er is helemaal niets van te zien. Echt een gave taart Diede. Petje af!!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Till Death Do Us Part
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Zie je nu wel! Er is helemaal niets van te zien. Echt een gave taart Diede. Petje af!!!!
glashill schreef:In 1 woord GEWELDIG!!!!!!!! Het thema staat me niet zo aan, maar je hebt er een hele leuke draai aan gegeven. En van je drama .... is gelukkig helemaal niets te zien.
Mag ik trouwens vragen hoe en met welke maten je de topsy hebt gemaakt? Ik moet d'r binnenkort ook aan en zit nog een beetje te dubben welke methode ik ga gebruiken.
De maten zijn 10,20,30 en 40 cm doorsnede. Je moet zorgen dat deze mooi vlak en recht zijn.
Voor het snijden kun je het best even naar deze howto kijken: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=19855
Verder heb ik in elke laag een groot aantal op maat gemaakte houten stokjes gedaan om de boel te ondersteunen. Je kan eventueel als je de taart in zijn geheel vervoerd in het midden een lange stok maken. Hierbij moet je niet vergeten in de kartonnetjes dan een gaatje te maken voor deze stok.
Wat ik voor de stevigheid ook heb gedaan is dijkjes gespoten voor de vullingen+afgesmeerd met botercrJac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl
woorden overbodig
Een bijzondere taart.. lastig thema maar je hebt er echt een fantastische taart van gemaakt! Mooie kleuren ook!
Wij waren inderdaad onwijs blij met de taart Diede!! Maar goed, we wisten ook gewoon zeker dat jij ons idee wel kon vertalen naar een geweldige en overheerlijke taart - and you nailed it girl!
Ook leuk om hier de diverse reacties te lezen op onze ietwat minder traditionele keuze qua taart... En om een ieniemienie toelichting te geven...
We zijn redelijk normaal (zoals Diede bevestigt - toch fijn ) maar houden ook wel van wat gekkigheid en iets 'eigens'. Je bruiloft moet immers toch een reflectie zijn van jullie als koppel. Eigenlijk kwamen we toen tot de conclusie dat we van redelijk traditioneel houden (wel een echte bruidsjurk en dat soort dingen) maar we vinden onszelf totaal niet de types voor een stijve en nette toestand... vandaar dat de bruidstaart wel uitbundig mocht!
Marco gaf aan dat ik helemaal los mocht gaan met kleurtjes (dus ook roze) maar dat er dan wel iets stoers bij moest (hij bestempelt zichzelf graag als stoere rocker alhoewel het gewoon een grote softy is) en voor de gein zeiden we 'zwarte doodshoofdjes'. Uiteindelijk moest het gewoon een taart worden die liefde als thema had en dankzij mijn fascinatie voor de Engelse taal kwamen we uit bij Till Death Do Us Part (tot de dood ons beiden scheidt)... toch enorm romantisch leek ons zo! En daar passen dan best een paar stoere doodshoofdjes bij.
Iedereen vond de taart geweldig Diede! We hebben er de dag daarna nog heerlijk van gegeten en inmiddels is hij op (na hard werken moet ik zeggen... wat een enorm ding!).
Het kan zomaar zijn dat je via onze vrienden nog wat opdrachten gaat krijgen.
Enne.... we kunnen vast ieder jaar voor onze trouwdag een mini-versie van deze taart bij je bestellen? *)
Trouwens.... van dat gestress en smelten hebben wij echt niks gemerkt. Wel vervelend voor je!
Ga zo door met taarten maken meid! Jij komt er wel!
Ik vind hem geweldig goed en mooi,leuk gedaan zo.
Hai Diede, had je taart wel bewonderd maar toen helaas nog geen puf om te reageren! Zie net dat de bruid ook gereageerd heeft hier, wat een eer meid!! En je verdient het helemaal, je taart is niet alleen prachtig maar heel erg knap gemaakt zo'n topsy met biscuit en luchtige vulling, doe het je niet na!!
Meis je hebt echt taartenvingers hoor!! Hele dikke
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Till Death Do Us Part