1

Onderwerp: Folie

Ik heb even gezocht maar geen antwoord kunnen vinden.
Als je een plaat MDF gebruikt om de taart op te zetten, wat voor folie gebruik je dan voor om het inpakpapier om de plaat en wat voor folie gebruik je om er helemaal omheen te doen als verpakking?
En waar kopen jullie het?

2

Re: Folie

Van dat bloemenfolie...
Overal te koop, goedkoop bij de Wibra of de Zeeman!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

3

Of bij de action

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

4

Bloemenfolie ook onder de taart over het cadeaupapier (wat om de plank zit)?

5

Seja schreef:

Bloemenfolie ook onder de taart over het cadeaupapier (wat om de plank zit)?

Yup, plank -> leuk papiertje -> bloemenfolie.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

6

Ik haal de rollen bloemenfolie bij de makro, 50 meter voor 6,50 euro.

Doe je echt heel lang mee!!

7

Ook bij de xenos  :)

8

Bij Action hebben ze ook inpakfolie wat aan de binnekant zilver van kleur is, hoef je geen doorzichtige folie er meer overheen te doen.

liefs Saskia
Elke dag is een cadeautjes, pak het uit.

9

Heb vandaag dat doorzichtige bij de Action gehaald en een paar leuke inpakpapiertjes.
Nog 2 vragen:
* Hoe maak je het folie vast om de plank? Gewoon met plakband?
* Als ik iemand een taart geef zo ingepakt, hoe moeten ze 'm dan vers houden? Ik ga zondagmorgen naar een verjaardag van een vriendinnetje en ik maak haar taart, de rest van de visite komt alleen later pas. De taart kan toch niet zo aan de open lucht blijven staan wel?

Als ik de taart zo verpak doe ik er ook nog folie omheen zodat het een soort groot cadeau wordt.

11

Ik heb de plank zo groot laten zegen dat hij precies in een taartdoos past.

12

Wendy artc131 schreef:

Als ik de taart zo verpak doe ik er ook nog folie omheen zodat het een soort groot cadeau wordt.

Dat wilde ik ook doen, maar als ze 'm eenmaal uitgepakt hebben, wat dan?

safiro schreef:

Ik heb de plank zo groot laten zegen dat hij precies in een taartdoos past.

Gaat dan niet een beetje het effect van de feestelijke verpakking weg? Of geef je die doos er los bij?

13

Ik doe de doos er wel om met ophalen...ik ben niet zo fan om er plastic omheen te doen...voor mij is hij beter beschermd tegen alles als er een doos om zit. De klant haald dan het harde plaatje met taart er thuis uit en heeft een mooi en stevig presenteerblad...Misschien iets mider feestelijk,maar ik vind de taart in de doos dan het feestje hihihi

14

Ik heb nog geen taart gemaakt die ook echt in een doos paste, dus ik maak ook altijd een onderbord en pak de hele taart dan in met bloemenfolie, mooie strik erom en voila!

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

15

Nou, ik heb net en

16

Ik gebruik altijd die zelfklevende boekenkaft folie.Deze kan ik meteen vastkleven aan het plankje. ;) Daaronder doe ik eerst een vrolijk kleurtje.

Tegenwoordig kun je vanalles worden,ik heb besloten om gewoon mezelf te blijven!

17

Het is gelukt! Het inpakken met folie vond ik best makkelijk gaan, hier het resultaat!

http://i21.photobucket.com/albums/b270/Seja/Taarten/P1030572.jpg