Onderwerp: bumba letters
Mag voor volgende weekend een bumba taart maken...
Hoe maken jullie de leuke bijpassende bumbaletters..met dat wit en zwart randje...tips graag!!!!!!!!!!!
groetjes en alvast thanks;)
Conny
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » bumba letters
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mag voor volgende weekend een bumba taart maken...
Hoe maken jullie de leuke bijpassende bumbaletters..met dat wit en zwart randje...tips graag!!!!!!!!!!!
groetjes en alvast thanks;)
Conny
Geloof dat deze vraag al vaker is langs gekomen... Zal ff kijken of ik het voor je kan vinden.
Gevonden
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=46668
dank je voor het meedenken..duie site ken ik al maar ik bedoel meer hoe ze het doen..de letter in desbetreffende kleur en dan in wit duwen en zwart randje of of????? hoe het gedaan wordt ..snap je?
Sorry,kan ik je niet mee helpen... Heb nog geen Bumba gemaakt. Dan mail je ff iemand die de letters al een keertje gemaakt heeft.
Ik heb met de sugargun een wit randje om de letters gemaakt en het geheel op zwart gelegd wat ik net wat breder heb uitgesneden zodat je een zwarte rand eromheen krijgt...
ik maak de bumba letters in 3 lagen van 2 mm.
Eerst zwart uitsnijden, daarna van je patroon een randje afknippen en wit uitsnijden, naarna de letters eruit knippen en die per kleur uitsnijden en erop leggen.
Hoi,
Ik heb de letters eerst uitgesneden in de gewenste kleur daarna met de sugargun een wit lijntje erom heen gelegd en vervolgens een zwart lijntje ook met de sugargun erom heen gelegd. Ik vond het resultaat erg leuk geworden.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » bumba letters