1

Onderwerp: My cup of cake baksels

Ik heb sinds een paar maanden cupcakes ontdekt en vind het zo leuk om ermee bezig te zijn dat ik nu cupcakes voor Kika bak met mijn net gestarte bedrijfje mycupofcake.nl. Ik bak er nog niks van ;-) in vergelijking met sommigen van jullie, maar na mijn workshop bij tijdvoortaart.nl heb ik al wat meer geoefend met marsepijn. Toch vind ik mijn cupcakes al wel heel mooi en oefening baart kunst. Ik hoop dat ik jullie hier en op mijn eigen website nog eens terugzie en hoop dan heel veel feedback, tips en advies te krijgen. Groetjes Anke
http://www.mycupofcake.nl/wp-content/uploads/2009/04/koninginnedag-2009-020-large.jpg

2

Re: My cup of cake baksels

Ziet er heel vrolijk uit !
Groetjes Tineke

groetjes Tineke.

3

Jee, ik vind je cupcakes heel erg op die van de tafel van 18 lijken, het winkeltje in Utrecht... Zien er vrolijk, gezellig en lekker uit!

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

4

Ze zien er heel vrolijk uit. En die strakke papiertjes ben ik heel jaloers op. Zijn het cc of muffins?

De bloemen had ik ook op mijn koninginne cc's. Of ze lekker waren weet ik helaas n iet, ze waren zo verkocht.

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

5

Vanessa, wat goed gezien van je. Petra van de tafel van 18 heeft me ook geleerd hoe het moet, dus dat ze al op die van haar lijken, vind ik wel een compliment... Ik moet wel zeggen dat ze steeds meer een eigen handtekening krijgen, deze foto heeft veel ouwel margrietjes en die gebruikt Petra heel erg veel. Zelf wil ik steeds meer met marsepijn doen, maar dat moet ik nog veel oefenen! Vrolijk en stijlvol is het doel. Ottolien, die strakke papiertjes komen allemaal uit de webshop. De papiertjes komen hier uit de webshop, ik weet niet zo goed wat het verschil tussen de muffins en cc is. Ik gebruik nu nog dr. Oetker mix, hopelijk heel snel regionaal biologisch bakmeel. Ik heb er zelf ook heel wat verkocht met Koninginnedag, leuk om te horen dat jullie dat ook doen. Ik vond het heel spannend, maar mensen genoten ervan en ik kreeg veel positieve opmerkingen (op mijn website staan de foto's, echt leuk was het). Kan ik ook ergens die van jullie zien?

6

oh nog even Vanessa, ik zie jouw uitspraak onderaan je mail... Life is like a box...  Hoe leuk, ik heb een aanbieding op mijn website voor moederdag, life is like a box of cupcakes, ik heb dozen ingeslagen waar er 6 in kunnen... Ook iets voor jou?! Of verkoop jij jouw baksels niet?

7

Hele mooie cakejes en vooral de kleuren vind ik prachtig.

Niet denken, maar durven !

8

leuk!! lekker vrolijk!!!

groetjes José

9

Heerlijk vrolijk, mooi gemaakt!  :thumb:

10

Beautiful....
Can someone tell me where you get those lovely wafer flowers from...

11

jeetje wat een vrolijke boel !!:D
Zijn vast ook verrukkelijk !!

12

Dat ziet er vrolijk uit. Leuk gedaan!

13

het ziet er geweldig uit. en...........het lijkt wel een advertentie voor een hele mooie winkel in utrecht tafelvan18, dus als ik jou was, zou ik toch wel erg tevreden zijn. het is prachtig

14

ankewiersma schreef:

oh nog even Vanessa, ik zie jouw uitspraak onderaan je mail... Life is like a box...  Hoe leuk, ik heb een aanbieding op mijn website voor moederdag, life is like a box of cupcakes, ik heb dozen ingeslagen waar er 6 in kunnen... Ook iets voor jou?! Of verkoop jij jouw baksels niet?

Ik ga meteen eens even op je site koekeloeren! Ze zien er prachtig uit! Ik verkoop mijn baksels nog lange niet, nog lange niet... ;) Ik kan nog steeds geen cupcake maken, maar ik blijf oefenen :Y

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

15

Ik vind ze erg leuk en vrolijk!!

16

Wat een vrolijkerds :)

Mijn website: Presentaart

Inderdaad, ze lijken heel veel op die van de tafel van 18, waar ik vorig jaar eens ben geweest. Erg mooi en leuk vind ik ze!

Ik heb ze toen eens na willen maken, maar had geen idee wat dat glimmende spul bovenop is. Wil jij mij dat vertellen?

18

Lekker vrolijk zo!

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

19

Grappig....het eerste wat ik dacht was ook h

Groetjes Elise

20

Hele leuke CC.....

21

Mmmm, ben benieuwd wat Petra Achttien ervan vindt, maar ik vind het wel een compliment dat iedereen aan die van haar moet denken. Ik wil overigens wel een eigen 'handtekening' ontwikkelen zodat jullie over een tijdje zeggen: hee die lijken op de cc van my cup of cake.... Of ben ik dan te ambitieus ;-)
Marielle je wilt weten wat de glimmende bovenkant is, dat is gewoon icing. Poedersuiker en eiwit dus met een kleurtje... Hoe natter hoe lastiger mee te werken, maar hoe glimmender, het is dus een kwestie van uitproberen wat voor jou werkt. Succes, laat je jouw baksels ook zien als je tevree bent?
Wat een heerlijk forum is dit, dat iedereen zo bij elkaar mag spieken en van elkaar mag leren, zo hoort het als je een passie deelt, ik word er blij van!
Greetz Anke

22

Ziet er goed uit, ik vind de cupcakes ook zo leuk!!! Ziet er altijd zo gezellig uit....wat heb je trouwens een prachtige naam...hahahaha.....

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

23

Mooi!!

Groetjes Marlies

24

Jayne schreef:

Beautiful....
Can someone tell me where you get those lovely wafer flowers from...

Cake Craft Shop in the Uk!

Wat een gezellige cakejes! Erg leuk.