Onderwerp: Bloempjes van Martine....
let op OUD topic
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bloempjes van Martine....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
let op OUD topic
Wat super leuk! Is het lieveheersbeestje ook nog weer een (voetbal-)cc? Heel lief vrolijk taartje!
groetjes Sas
Is het lieveheersbeestje ook nog weer een (voetbal-)cc?
Dat klopt: het is cake gebakken in een sligro-bolletje (iets kleiner formaat dan de Ikea blanda kleine bol)
Deze is z
Een ontzettend leuke taart! Vind zo'n bloemvorm ook prachtig.. maar weet niet zo goed welke maat ik dan aan zou schaffen... Het liefst allemaal natuurlijk
Hij blijft erg leuk en lief! Mijn dochtertje wil ook graag zoiets voor haar vijfde verjaardag!
Heel erg mooi!!
Wat een schitterende taart zeg!
Ohhh...gaaf!!!! Heb hem opgeslagen, wil misschien zo iets maken als mijn meisje 1 word!
Echt zoooo lief!
En weer een hele mooie taart Jolan! super strak maar ben niet anders van je gewend
Fijne vakantie!!
Het is weer een schat van een taart geworden, he ik krijg nou nooit eens de vraag naar zo'n taart .
O ja, "onttaart ze"
Zo lief, errug leuk gemaakt!
Supermooi gemaakt!
Wat een leuke taarten zijn dit toch h
wat een leuke, vrolijke taart.
Fleurig voor Fleur!! Errug leuk! Zoiets heb ik deze week ook in de planning maar dan met de knuffel van het meisje er op. Dat wordt weer boetseren
Maar die bloemetjes zo aan de zijkant wil ik er eigenlijk ook op gaan maken. In ongeveer dezelfde kleurtjes. Hoop dat die van mij dan maar ongeveer zo leuk wordt als deze. Errug leuk met de rupsjes en de bijtjes (heb ik ff geen friese woorden voor)
Fijne mei vakantie! Zit dr hier alweer op.
Schattige taart!
Ik vind dit taartje er erg vrolijk en fris uitzien !
Erg mooie kleuren combi !
Heel erg mooi gedaan
Schattige taart, mooi gemaakt!
'Bloempjes van Martine' is echt teveel eer voor een taart die niet echt geniaal was wat ontwerp betreft
Vind hem heel leuk met die bloemvorm! Bijtjes ook erg schattig
Vind dit een hele leuke en vrolijke stapeltaart,superkleuren gebruikt.
Wat een lieve vrolijke taart!
Jaaaa wat is ie gaaf h
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bloempjes van Martine....