Re: Till Death Do Us Part
Wauw Diede, ik vind hem SUPER!!
Fijn dat het allemaal nog goed gekomen is!
En ik vind het wel leuk om een keer een minder 'traditionele' bruidstaart te zien, prachtig!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Till Death Do Us Part
Wauw Diede, ik vind hem SUPER!!
Fijn dat het allemaal nog goed gekomen is!
En ik vind het wel leuk om een keer een minder 'traditionele' bruidstaart te zien, prachtig!!
Fijn dat alles toch nog zo goed is afgelopen!
Kan je vannacht tenminste wel rustig/lekker slapen!
Wauwie...niets te zien van je tegenslagen!!
Ja met de doodshoofden heb ik wat moeite, maarrrrrrrrr je taart ziet er prachtig uit en de kleuren combinatie vind ik heel goed gekozen. Toppie hoor
Hij is super en wat een gave kleuren!
Nou, ik dacht een ontzettend griezelige taart te gaan zien, maar deze is juist ontzettend stijlvol! Echt op een mooie manier verwerkt, die doodshoofdjes.
En van de ellende was - in ieder geval op de foto - niets meer te zien. Knap werk!!
Hij is bijzonder mooi ! Ik ben blij voor de goed afloop !Dit is nog eens een unieke taart .
wat een mooie taart. En wat een stress kan je er van hebben he!!! Ik heb volgende week mijn eerste bruidstaart!!! en ben nu al in de stress. Ook een aparte... en hele zwarte. hihi Niet echt de makkelijkste kleur.
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee wat een gave taart zeg!!!
Die heb je heel mooi gemaakt! Wow! De complimenten zijn dan ook alleen maar terecht.
Jeejjjjj wat een groot kapsel die onderste 40 cm. Hoeveel stukken gaan er uit een 40?
Die heb je heel mooi gemaakt! Wow! De complimenten zijn dan ook alleen maar terecht.
Jeejjjjj wat een groot kapsel die onderste 40 cm. Hoeveel stukken gaan er uit een 40?
Ongeveer 35 stukken. Ontzettend veel dus. En ze hadden de hele onderste laag nog over. Aangezien ze graag een grote taart wilde, zodat iedereen een tweede stukje kon nemen. Maar dit gebeurde niet Nu hebben ze dus nog ontzettend veel over. Genoeg voor een tweede bruiloft
prachtige taart! en ik vind je naam diedelicious ook h
Na je verhaal gelezen te hebben, had ik niet zo'n mooie taart verwacht, maar o jee wat heb je er een pracht exemplaar van gemaakt!!
Totaal niet mijn ding met de doodshoofden, maar hij is echt prachtig hoor!!
Wat fijn dat alles goed is gekomen!!!
De taart is geweldig!!!
Zo vreemd vind ik hem eigenlijk niet! Op
GEWELDIGE TAART!!!! Prachtige kleuren!!!!!
Ik vind hem echt helemaal geweldig. En er is niets van de tegenslagen te zien.
Zo vreemd vind ik hem eigenlijk niet! Op
WAUW, zon taart zou ik zeker kiezen voor mijn trouwerij! Ik heb een doodskopjes afwijking, ik heb altijd wel ergens een doodskopje op staan hihi...ik ben even op vakantie geweest, dus heb je verhaal niet gelezen, maar dat ga ik NU doen!
Nogmaals...complimenten hoor!
Hij is prachtig! En gelukkig is alles goedgekomen!
Prachtige taart!
Wat een opluchting!
Nou ja na het drama toch nog een geweldige taart!
Heel echt heel echt heel heel mooi
Hij is toch nog kei mooi gelukt! Je ziet niks van het grote "drama".
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Till Death Do Us Part