Onderwerp: nike airmax ala tirsha
Ik had de schoen van tirscha al voorbij zien komen en net als anderen vol bewondering gekeken hoe onwijs goed deze gelukt was.
Tot wij opeens een maitje kregen of wij een Nike Airmax wilde maken. Haar vriend had uit nostalgie een Nike Airmax 180 aangeschaft omdat hij dat vroeger nooit kon en nu dus wel. Het waren echt zijn trots.
Dus of wij deze exact konden namaken en de kleuren moesten ook het zelfde zijn.
Het zweet brak mij even uit en heb gelijk met Tirscha contact opgezocht of ze mij wat tips kon geven. ZEER DANKBAAR HIERVOOR TIRSCHA.
Ik was de dag dat het erop aankwam ook nog eens hartstikke ziek, maar ik moest doorgaan. Ik kon letterlijk wel janken, maar ik leg mijn lat huizenhoog dus ben ik stug doorgegaan.
Godzij dank heeft mijn zus de cupcakes met logo gedaan en me nog geholpen met de ondertaart anders had ik het nooit gered. Thanks Sis
Hier het resultaat

Hun reactie was fantastisch en daar doe je het dan ook voor en maakt het allemaal goed.
Ze kon bijna niet geloven dat het echt zo mooi was. Ze stond met tranen in haar ogen en kon alleen maar zeggen T....g niet normaal meer zo mooi.
Haar vriend was er helemaal stil van en de taart mocht absoluut niet worden aangesneden woorden voordat iedereen er was. Dat was dus pas om 23.00 ha ha
Bedankt Tirsha voor je tips en bedankt allemaal voor het kijken