Re: Thomas de Trein plus gigeling taart"
Wow mooi gemaakt zeg! Vindt je thomas echt super geworden, en je Plop taart is ook super leuk!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Thomas de Trein plus gigeling taart"
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wow mooi gemaakt zeg! Vindt je thomas echt super geworden, en je Plop taart is ook super leuk!
Ik krijg een aanvraag voor een thomas taart. Ze had een fotootje bijgevoegd. Schreef erbij. Graag dezelfde als deze! Want die vond ze erg mooi.
Tja, dat is een karwei zeg. Mag ik met jou toestemming deze namaken?
Het was wel even puzzelen van wie de foto was. Maar erg moooi gedaan hoor!
Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.
Daar mag je ook inderdaad ook trots op zijn. Heel mooi gemaakt
Hij is echt geweldig mooi,top gedaan!
Prachtig! Hier kan je ook rustig iemand van Maastricht of Groningen voor laten rijden hoor! Wat een kunststuk.
groetjes Sas
Super de super zeg!
Plopperde Plop, wat zijn die twee taarten mooi geworden!
Heel erg mooi !!
Ooo wauw....Die is moooooooooi!!
Wauw, wat een hoop werk, hij is geweldig.
wauw!!prachtig gedaan!!
Ik krijg een aanvraag voor een thomas taart. Ze had een fotootje bijgevoegd. Schreef erbij. Graag dezelfde als deze! Want die vond ze erg mooi.
Tja, dat is een karwei zeg. Mag ik met jou toestemming deze namaken?
Het was wel even puzzelen van wie de foto was. Maar erg moooi gedaan hoor!
Hoi Gonnie,
Een beetje ERG laatte reactie natuurlijk! Ik was nog benieuwd of je mijn taart hebt nagemaakt? Ik heb op mijn taartenfoto's een watermerkje opgedaan. Lang zoeken is niet meer nodig.
Grts,
Lianny
Hoi Lianne,
Ja ik heb de taart nagemaakt. Wat een klus zeg. Iets anders maar grotendeels wel nagemaakt! Heb m wel op mijn website staan, maar hier niet gepost!
Kan ik nog wel even doen!
Bedankt hoor! Leuke inspiratie!!
Te mooi om op te eten.... te lekker om te laten staan.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Thomas de Trein plus gigeling taart"