1

Onderwerp: Till Death Do Us Part

Een aparte taart, met een beetje vreemde wensen!
Na wat tegenslagen was alles toch gelukt. En was het bruidspaar er meer dan tevreden over. Ze vonden hem fantastisch! Ze hebben niets gezien van het gesmelt van de 3e laag gelukkig! Had hem ook nog redelijk netjes kunnen maken, hier en daar geplakt met wat marsepein, aangezien hij ook scheuren begon te vertonen.
Ik heb ontzettend veel complimenten in ontvangst mogen nemen, daar doe je het toch ook wel een beetje voor ;)
Voor het verhaal zie: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=54182

Hier is hij dan:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-PHK64RQ7-D.jpg

Zodra ik de foto's van het bruidspaar heb ontvangen zal ik deze ook plaatsen!

Tips zijn welkom!

2

Re: Till Death Do Us Part

Wauw, wat een mooie taart. En geweldig dat het toch nog goed gekomen is!!

Bijzondere momenten verdienen bijzondere taarten.
www.sunnycakes.nl   Groetjes, Nicky

3

In 1 woord GEWELDIG!!!!!!!! Het thema staat me niet zo aan, maar je hebt er een hele leuke draai aan gegeven. En van je drama .... is gelukkig helemaal niets te zien.

Mag ik trouwens vragen hoe en met welke maten je de topsy hebt gemaakt? Ik moet d'r binnenkort ook aan en zit nog een beetje te dubben welke methode ik ga gebruiken.

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

4

Hij is toch wel heel erg mooi geworden..gelukkig maar dat je alles hebt kunnen redden en plakken!

:thumb:

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

5

glashill schreef:

In 1 woord GEWELDIG!!!!!!!! Het thema staat me niet zo aan, maar je hebt er een hele leuke draai aan gegeven. En van je drama .... is gelukkig helemaal niets te zien.

Mag ik trouwens vragen hoe en met welke maten je de topsy hebt gemaakt? Ik moet d'r binnenkort ook aan en zit nog een beetje te dubben welke methode ik ga gebruiken.

De maten zijn 10,20,30 en 40 cm doorsnede. Je moet zorgen dat deze mooi vlak en recht zijn.
Voor het snijden kun je het best even naar deze howto kijken: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=19855
Verder heb ik in elke laag een groot aantal op maat gemaakte houten stokjes gedaan om de boel te ondersteunen. Je kan eventueel als je de taart in zijn geheel vervoerd in het midden een lange stok maken. Hierbij moet je niet vergeten in de kartonnetjes dan een gaatje te maken voor deze stok.
Wat ik voor de stevigheid ook heb gedaan is dijkjes gespoten voor de vullingen+afgesmeerd met botercr

6

Niet mijn thema, maar een prachtige taart.

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

7

Wauw dat is een hele mooie taart en gelukkig is het toch nog goed gekomen !
Groetjes Tineke

groetjes Tineke.

8

Mooi Diede en gelukkig is het allemaal goed gegaan!!! Wat zal jij vannacht lekker slapen :D

Super! En wat naar van de stress, gelukkig is alles goed gekomen! Behalve de doodskopjes* ( waarvan ik weet dat het niet jouw idee was en die er goed uit zien hoor!) vind ik het een prachtige bruidstaart! Mooi gedaan!

groetjes Sas

(*past in mijn gevoel  niet bij een bruiloft)

Groetjes, Niels.
Wil je onze taarten zien? Bezoek dan: http://www.nisastaarten.nl

10

de taart is echt heel mooi. Ik heb je verhaal ook even gevolgd vandaag maar er is echt niks van te zien. Het is gewoon een super mooie taart. En ik vind het erg knap een topsy turvy van 4 lagen.

groetjes Judje
www.detaartentoko.nl

11

Hij ziet er geweldig uit en van het smelten is niets te zien. Erg gaaf gemaakt.

12

hij is megamooi gemaakt meid! toppie

groetjes José

13

Ik vind hem in 1 woord FANTASTISCH! Kleurgebruik, topsy turvy, versiering incl de doodshoofdjes helemaal goed! CHAPEAU! Mag ik deze opslaan in mijn favorieten?
Ik vind hem echt zo geweldig... ( en nee ik ben niet maf, maar alles klopt gewoon aan deze taart :Y)

Groetjes Vanessa "Taart van mijn zus"
"Life is like a box of chocolates, you'll never know what you gonna get"

14

Heel erg mooi!!

15

Wauw wat is hij mooi geworden (al zou ik het persoonlijk zelf ook niet kiezen als thema)! Fijn dat het toch allemaal goed gekomen is ondanks alle pre-drama!

16

het is een ontzettend mooi taart...kleuren zijn schitterend

info@minniescakes.com

17

Hij is prachtig Diede! Ik denk dat niemand het gezien heeft, de smeltpartijen.

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

18

mooi! de banner vind ik geweldig! enneh... zie niets van het smelten, petje af!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

19

mickjuulmae schreef:

Ik vind hem in 1 woord FANTASTISCH! Kleurgebruik, topsy turvy, versiering incl de doodshoofdjes helemaal goed! CHAPEAU! Mag ik deze opslaan in mijn favorieten?
Ik vind hem echt zo geweldig... ( en nee ik ben niet maf, maar alles klopt gewoon aan deze taart :Y)

Maar natuurlijk! Dat vind ik een zeer groot compliment :)

20

jeetje wat een stress is dat geweest, zeg, ik las je verhaal in de andere topic.
moet zeggen vind het ook niets voor een bruidstaart, meer voor een themafeest.
maar voor het bruidspaar zal het een top taart zijn geweest

21

Schitterend zeg, gelukkig is alles toch nog goed gekomen! :thumb:

22

WAUW-WIEEEE!!!! Super Diede!!! Applaus....

I eat, sleep and breathe cakes!
Kijk voor mijn taarten en workshops op  www.Kataartjes.nl

23

Gaaf!!!!! Echt super stoer en mooi gemaakt hoor!!!

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

24

Nou, valt dat even mee. Heb net je verhaal gelezen bij de babbel en had zeker niet zo'n mooie taart verwacht. Ontzettend stoere bruidstaart! Geweldig!

Liefs Sannie
Droom niet alleen van grootse dingen, maak ze waar!

25

WOW, ja WOW