Onderwerp: Kopie van bruidstaart
Ik kreeg een aantal weken geleden een mailtje van een mevrouw die vorig jaar hun bruidstaart door Evelien van Boketor hadden laten maken. 29 April waren ze 1 jaar getrouwd en mevrouw wilde graag haar man verrassen met een kopie van de taart maar dan in het klein.
Evelien kon de taart niet maken aangezien de mensen een paar dagen in Vaals zouden verblijven. Evelien heeft toen mijn naam doorgegeven zodat ze konden vragen of ik dat voor de mensen wilde doen. Tuurlijk wil ik dat. Wat een eer!
Bedankt nog Evelien voor het doorgeven van de opdracht!
Ik vond het erg spannend aangezien ik nog niet echt een bruidspaartje heb gemaakt.
Dit was wel een wens en heb me er dus maar aan gewaagd haha.
Hun grote taart zag er dus ook zo ongeveer uit en ik heb er een kleine versie van gemaakt. Het paartje moest er dus op!
Het taartje is gevuld met chococreme en mini m&m's.
Heb het taartje woensdag afgeleverd in het hotel in Vaals en ben echt benieuwd of mijn versie ze ook zo goed is bevallen net als vorig jaar.
Genoeg geklep! Hier komt het taartje 
Hij lijkt trouwens wat scheef maar in het echt was dat dus niet zo. Ook lijken de strepen niet recht te zijn maar in het echt viel dat dus reuze mee 
Heb even foto's van alle kanten geplaatst zodat jullie het paartje goed kunnen zien.
Kritiekpuntjes altijd welkom!!