Onderwerp: kussen met kroontje en schoentjes
Wat wil je als 5 jarig meisje nog meer?Een heuze prinsessentaart met kroontje en prinsessen schoentjes.De vulling is bc met aardbeienjam.
Bedankt voor het kijken.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » kussen met kroontje en schoentjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat wil je als 5 jarig meisje nog meer?Een heuze prinsessentaart met kroontje en prinsessen schoentjes.De vulling is bc met aardbeienjam.
Bedankt voor het kijken.
Leuk gedaan en wat heb je de lijntjes mooi gemaakt!! Ik vind eigenlijk alles mooi!!
erg leuk en wat een werk!! ik wil me binnenkort ook gaan wagen aan een kussen, nou ja eigenlijk het patroon, vind het erg mooi! wel een vraagje, heb je het gedeelte waar je de naam opgeplakt hebt tylose in gedaan om het iets naar voren te laten staan? en is het marsepein??
groetjes,Marije
Geweldig!
Gaaf...heel mooi gemaakt....
Prachtig dat zilveren kroontje....
Wauw geweldig gemaakt 
Wat wil een 5 jarige nog meer?
Glunderen, en dan aanvalluuhhh.
En volgend jaar (liefst natuurlijk eerder) weer zo'n schitterende taart natuurlijk!!!
Inderdaad wat wil je nog meer. Om helemaal blij van te worden. 
Super gemaakt! 
erg leuk en wat een werk!! ik wil me binnenkort ook gaan wagen aan een kussen, nou ja eigenlijk het patroon, vind het erg mooi! wel een vraagje, heb je het gedeelte waar je de naam opgeplakt hebt tylose in gedaan om het iets naar voren te laten staan? en is het marsepein??
groetjes,Marije
Hallo Marije,
Nee,het naamplaatje is van fondant,met idd veel tylose.Ik heb die twee bolle gedeeltes een tijdje over (twee) kwastjes laten drogen en voila!Veel succes!
Oooow, deze is ook erg mooi!
Super leuke taart lekker bling bling!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » kussen met kroontje en schoentjes