1

Onderwerp: VOP en Wall-e

Ik heb het ontzettend druk op dit moment, vooral omdat opa natuurlijk in het ziekenhuis ligt en alles daar om heen. Ik wil mijn moeder natuurlijk ook zoveel mogelijk bij staan. Eigenlijk vind ik het maken van taarten nu helemaal niet leuk, moet me er ook echt toe zetten. Maar goed ik kan moeilijk mensen laten zitten zonder taart.

Heb afgelopen week 2 taartjes gemaakt (20x20), de eerste is Wall-e en daar mocht absoluut geen boter of slagroom in........tja wat dan...hij hield van karamel.
Ik mocht wel een beetje botercr

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

2

Re: VOP en Wall-e

Knap dat je zulke mooie taarten kunt maken, terwijl je moeite hebt je ertoe te zetten! Vooral de Wall-E is heel gaaf en goed opgelost met de vulling (lastig hoor!).

En ik kan me goed voorstellen dat je een naar gevoel over houdt aan zo'n opmerking... waarschijnlijk opgehaald door mensen die totaal geen gevoel voor maten en verhoudingen hebben! Trek het je niet aan, je hebt het harstikke goed gedaan!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

3

Nou ik vind je Wall-E helemaal leuk!!
En vind het ook erg knap van je om in deze omstandigheden een taart klaar te maken!!

Ik heb ook voor formaat 20x20 16personen staan hoor.
En krijg meestal als reactie dat ze zeker genoeg aan hadden!!
Ik zeg voor de tijd ook wel altijd dat het niet te vergelijken is als slagroomtaart en dat het een stukkie machtiger is.

www.bakedbytam.tk
En voor meer taartje kun je en kijkje nemen op mijn Facebook!!!

:thumb:

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

5

Heel mooi gemaakt!

6

Errug mooi gemaakt hoor!  :thumb:

7

Prachtig gepuzzeld.
En de tweede ziet er mooi uit door de crimper :)