1

Onderwerp: Vraagje chocobom

Ik wil 2 chocobommetjes maken.
1 met MM's en 1 met vers fruit.
Nou wil ik ze afsmeren met chocoladebotercreme en dan de kitkats er tegen aan.

Ok, de vraag :) Ik heb ze voor zaterdagochtend nodig.
Zou ik ze nu kunnen maken, vullen en afsmeren met de cocobotercreme, invriezen en dan vrijdagavond decoreren met het vers fruit, MM's en Kitkats?
Lijkt me niet lekker om de kitkats en MM's in te vriezen dus het leek me wel wat om dat dus op vrijdagavond te doen.

Hoe ontdooid de ceme? Iemand daar ervaring mee? Get gaat me dus om het ontdooien van de afgesmeerde taarten zonder marsepein.

2

Re: Vraagje chocobom

Ik kan eigenlijk niet echt een goed antwoord geven. Wel weet ik dat ik er vorige week nog een voor de school heb gemaakt. Wel iets anders dan die van jou, maar hij was met een half uur klaar ( kapsel was natuurlijk klaar). Wij hebben hem toen op de avond ervoor gemaakt en in de koelkast bewaard. Mocht je dus tijd hebben op vrijdagavond dan kan dat snel genoeg.
Ik had gevuld met kersencompote en chocomousse en afgesmeerd met duo pennoti en choco koekjes erom heen.
Succes.

3

Zou kunnen maar ik heb voor vrijdag ook nog een andere taart en cupcakes staan dus als ik de bommen vast gevuld en gesmeerd heb zou dat ook al tijd schelen :)
Ik moet vrijdagavond ook n.l ook werken vrijdagavond van 23.00 tot 07.00 zaterdagochtend :)

4

Dat lijkt me geen enkel probleem hoor.

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl