Onderwerp: oreo balletjes hmmmmm...
moest ze ook maken hoor, kon het niet laten. ze zagen er zo lekker uit. dus hier het resultaat. en voor je het weet zijn ze op (dit is lekker mam) daar doen we het toch voor.
groetjes,en veel bak plezier, wendy
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » oreo balletjes hmmmmm...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
moest ze ook maken hoor, kon het niet laten. ze zagen er zo lekker uit. dus hier het resultaat. en voor je het weet zijn ze op (dit is lekker mam) daar doen we het toch voor.
Goh, het zou zo bij een banketbakker vandaan kunnen komen. Mooi gemaakt. Ze zullen wel gauw op zijn.
OOOH ik had ze ook gemaakt vorige week heerlijk!!!! waren zo snel op dat ik er niet eens foto's van heb kunnen maken!!
`mag ik vragen hoe je het maakt.
hihih
`mag ik vragen hoe je het maakt.
hihih
er is een how to do te vinden in deze rubriek van Sir Kneightf met duidelijke foto,s
weet niet hoe je een link moet plaatsen, maar ik denk dat je hem zo ook wel kunt vinden. geluk.
oummie schreef:`mag ik vragen hoe je het maakt.
hihiher is een how to do te vinden in deze rubriek van Sir Kneightf met duidelijke foto,s
weet niet hoe je een link moet plaatsen, maar ik denk dat je hem zo ook wel kunt vinden. geluk.
volgens mij is dit wel gelukt
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=49086
Ooooh dat ziet er lekker uit, ga ik zeker ook een keertje maken.
Jammie jammie
hmmmmmmm ziet er goed uit~!!!
Zien er errug lekkerrrrr uit!
zeker lekker. heb ook gemaakt en ze zijn echt snel op.
zien er lekker uit!
maar ik moet zeggen, ik ben niet zo voor de oreo koekjes. Vind ze wel lekker, maar niet zo super. En ik heb ook de vulling gemaakt voor deze balletjes, maar was al zo'n kliederboel en omdat de smaak niet 'waaw' was heb ik er maar geen jasje rond gedaan.
Ooooh ziet er heeeeeerlijk uit...... Ik ga ze dit weekend ook maar eens maken... tenminste, ik laat mijn dochters ze maken Ze willen toch altijd wat bakken dus dit is wel leuk voor ze om te maken
Maar wat voor 'cream cheese' gebruiken jullie hiervoor? Of is dat gewoon cr
Ik heb ze ook gemaakt en ze zijn inderdaad lekker.
Op de howto staat Philadelpia roomkaas, die heb ik ook gebruikt.
De bolletjes staan nu weer in de koelkast, morgen ga ik ze in de chocolade dopen voor de high tea die we organiseren voor de 70ste verjaardag van mijn vader.
ziet er lekker uit, ga ze in het weekend ook maar eens proberen
Ik heb ze ook gemaakt, heeeerlijk vind ik ze!
@Annette: je moet er wel rekening mee houden dat het steeds een hele tijd in de koelkast moet voordat je er weer mee verder kan. Ik weet niet hoe oud je dochters zijn, maar mijn dochter van 7 zou daar echt het geduld niet voor op kunnen brengen. Al is dat ook wel een erg sterk karaktertrekje...
*)
hmm na twee een half uur zoeken toch gevonden, mag ik eens van je weten welke chocolade je hebt gebruikt?????????? want bij mij is het op de smaak na, grandioos mislukt. chocolade werd niet dun genoeg, uiteindelijk in de magnetron nog geprobeerd, weet nu hoe je crispy chocolade maakt, dat was ook erg lekker, maar volgens mij is het verbrand of zo. licht bruin bovenop.
hmm na twee een half uur zoeken toch gevonden, mag ik eens van je weten welke chocolade je hebt gebruikt?????????? want bij mij is het op de smaak na, grandioos mislukt. chocolade werd niet dun genoeg, uiteindelijk in de magnetron nog geprobeerd, weet nu hoe je crispy chocolade maakt, dat was ook erg lekker, maar volgens mij is het verbrand of zo. licht bruin bovenop.
hoi birgit gewoon een reep chocola kopen die je lekker vind. ik had melk gekocht en dan langzaam niet te heet laten smelten(in de magnetron). en voor het dompelen even iets laten af koelen (anders smelten je balletjes weer.) geluk ermee.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » oreo balletjes hmmmmm...