Re: Ik plaats ze stiekum allemaal in 1 keer.....
wow prachtig,vooral het lieveheersbeestje
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ik plaats ze stiekum allemaal in 1 keer.....
wow prachtig,vooral het lieveheersbeestje
Wow dat zijn er veel zeg! Maar helemaal
allemaal!
Prachtige taarten!
Ze zijn allemaal superleuk!!! Ze hadden wel in de stapeltaarten-parade gemogen volgens mij, vanwege je stapeltaarten 
Ik vind je blauw-groene stapel helemaal gaaf!!! En de stippentaart en lieveheersbeestje ook! En de rest ook 
Ik heb al een paar keer gekeken
. Ik vind ze echt allemaal fantastisch. Allemaal van eenzelfde hoog nivo!
Wat een prachtige taarten!!!!!!!!!
Het zijn weer allemaal toppers, zo fijn om ze allemaal in 1 topic te zien. .Taartje van je (stief)broer vind ik de mooiste, heel leuk zo'n 4 stapel enne, het verven is je goed afgegaan!!!!
Vind ze schitterend!!!! 
Je hebt jezelf weer overtroffel Jol 
erg mooi.. eigenlijk jammer dat ze niet afzonderlijk de aandacht krijgen die ze verdienen 
Ze zijn super!! 
ik vind ze allemaal prachtig. al die fijne bloempjes.
Gaaf...wat een productie....hele leuke taarten....petje af...:thumb:
Ongelovelijk Jolanda, wat een produktie weer ! Ontzettend mooie taarten, stuk voor stuk !
Jeejjj moet je al die reacties es zien!
Ik had ze al ontdekt in je album maar het verhaal erachter is toch altijd leuk om te lezen. De cupcakes met maskertje had ik nog niet ontdekt. Die zijn enorm leuk. Dat maskertje wil ikke ook!!! Geen gemier over de onderplaat hoor van het piekje brood, de kleurtjes komen ommers allemaal terug in de taart. Vind dat je de bloemetjes pr8ig gemaakt en op de taart gelegd hebt. Bij mij wil dat nog wel es mislukken. 'hoe doe'k ze dr nou op'........
En dan die voetbal taart...........getekend zegt ze. Ik schrok dr gister van. Dat is je toch heel goed gelukt Jol! Maar vind de rand ook pr8ig met de parels.
Kortom allemaal weer taarten om trots op te zijn!!!
Fijne Koninginne dag!
Zo waanzinnig mooi allemaal! En dat allemaal in 1 week tijd!
heel mooi gemaakt allemaal! Wat een klus zeg.
ze zijn super mooi geworden.
Heerlijk zo'n bericht met veeeeeel taart! Mooie taarten! Ik ben vooral weg van de taart van Anne Roos, ze heeft zelfs de perfecte naam voor op de taart!
Ik vind je ouwel opmerking waar hoor; wij hadden voor Luna de Fairies en je moest het bijna zagen! M
super taarten en die bloemetjes die doen het altijd goed. Top gedaan
Super gave taarten, maar even een (misschien dom) vraagje. Die borden, hoe doe je dat? Maak je het zelf of koop je ze kant en klaar en doe je er dan inpakpapier omheen? En geef dit niet af?
Super gave taarten, maar even een (misschien dom) vraagje. Die borden, hoe doe je dat? Maak je het zelf of koop je ze kant en klaar en doe je er dan inpakpapier omheen? En geef dit niet af?
Hallo Jufhilde, komt ineens een heel oud topic omhoog
, maar dat maakt voor de vraag niet uit: ik laat mdf-plaatjes bij de bouwmarkt op maat zagen (1-2 cm kleiner dan de maat van de doos). Die pak ik in met inpakpapier en daaroverheen cellofaan. Onder de taart doe ik ook nog een taartkarton. Op deze manier kan ik makkelijk de taart op dit onderbord plaatsen.
ooo mooi zeg !
Wat een gave taarten heb je weer gemaakt. Je cc's zijn ook erg leuk met die afbeelding van het masker!!
Ben benieuwd naar de tip van Bien voor het tekenen/verven (heb net een food writer gekocht) waar kan ik die vinden?
Wat een mooie en leuke taarten allemaal.... knap! Ben idd ook wel benieuwd naar de tip...
Wat een schitterende serie taarten. Allemaal stuk voor stuk even strak en netjes afgewerkt!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Ik plaats ze stiekum allemaal in 1 keer.....