1

Onderwerp: "Gewone" stempel gebruiken

Hallo allemaal,

Ik dacht net ineens kan ik ook gewone stempels gebruiken en dan in de kleurstof dopen om te stempelen?? Of kan dit niet?? Heeft iemand het wel eens gedaan en er foto's van ofzo?

Groetjes Nicole

ps bedankt alvast!!

Het leven is kort, dus geniet er daarom extra van!

2

Re: "Gewone" stempel gebruiken

Ik weet het eigenlijk niet. De stempels die ik heb zijn om een patroon in je taart te drukken en dan kun je met icing dat patroon spuiten. Dus niet zoals je normale stempels op papier gebruikt.

3

missnicd schreef:

Hallo allemaal,

Ik dacht net ineens kan ik ook gewone stempels gebruiken en dan in de kleurstof dopen om te stempelen?? Of kan dit niet?? Heeft iemand het wel eens gedaan en er foto's van ofzo?

Groetjes Nicole

ps bedankt alvast!!

ik heb er vaak aan gedacht maar nooit geprobeerd.

probeer het maar, wat let je. en ons dan natuurlijk het resultaat laten zien.

4

hahahahaha ik ga het van de week of volgende week zeer zeker eens proberen, want ben zo benieuwd:) hihihi ik zal eens kijken:)

5

Ik heb daar ook aan zittend enken, dus ik lees even mee en ben benieuwd naar het resultaat :D

6

Als het goed is ga ik het vanavond eens proberen met stempels uit de winkel die ik zo ga halen als ze er nog zijn ;) hahahaha dus jullie lezen/zien het resultaat nog!

7

en?
is het gelukt?

Ben wel benieuwd, heb zelf namelijk ook veel stempels liggen. Heb nog een 2e hobby: Scrapbooking! ( die nu wel even op een h

Pluk de dag!
Maar laat wat hangen voor morgen...

8

Ik ga het zo doen:):)

9

En hoe is het geworden?

Groeten van Nicole

10

het kan maar dan moet je wel de kleurstof verdunnen met alcohol (Jenever, wodka of andere heldere alcohol en NIET die van bij de drogist) Als je met pure kleurstof gaat stempelen dan blijft het nat. Met alcohol verdunt droogt het vrij snel op.

11

Ow dank je wel zeg!! Binnenkort nog maar eens proberen dan:)

12

Gaaf!
Dat ga ik binnenkort proberen!

Pluk de dag!
Maar laat wat hangen voor morgen...