Onderwerp: Ik plaats ze stiekum allemaal in 1 keer.....
maar ze horen eigenlijk in verschillende rubrieken. Omdat ik de boel niet wil vervuilen, alles van deze week in 1x dus......
Zondag: mijn nichtje werd 6 jaar en wilde een lieveheersbeest.
Inspiratie van Felicitaartjes (zowel Wietske als Annette)

Op de foto vind ik de onderplaat een beetje (te) druk, maar dat was in het echt niet zo. Ondertaart gevuld met citroenkwark/lemoncurd; lieveheersbeest gevuld met mascarpone (met lepels aardbeienjam)/aardbeienvlaaivulling
Ook voor zondag: mijn (stief-)broer werd 40 en ik mocht zijn taart maken. Foto is niet zo goed, het lijkt net of de onderlaag gebobbeld is

geheel gevuld met 2 lagencaramelcreme met bokkepootjeskruimels en een laag kersenvlaaivulling
Voor maandag een bestelling van de juf van mijn jongste zoon voor haar oom die 90 werd. Hij is zijn leven lang naar Sparta gegaan, dus kun je daar iets mee?? Inspiratie van de tapdans taart van Taartdoos (voor de zijkant) en de tip van Bien gebruikt, om het logo te tekenen/verven

gevuld met 2 lagen mascarpone (met lepels aardbeienjam) en 1 laag aardbeienvlaaivulling
Voor vrijdag een kleine taart met Okki (van de schoolbladen Okki/Jippo/Taptoe) erop.....

gevuld met 2 lagen aardbeienkwark en een laag aardbienjam
Voor donderdag nog heeeeeel snel cupcakes gemaakt voor de laatste jeugdtheaterles van mijn middelste zoontje:

Voor woensdag 2 kindertaarten voor kinderfeestjes:
voor Anne-Roos had ik zondag 18 april haar communietaart gemaakt en nu dus weer een taart:

gevuld met 2 lagen stroopwafelpudding en 1 laag dulce de leche
en voor Antonia een Winx-taart met op haar verzoek een ouwel met alle Winx. Het lijkt me zelf minder lekker met zo'n dikke ouwel (kan er ook niet zo enthousiast van worden) maar ze was blij met haar taart.

Nog 2 te gaan deze week en dan een weekje vakantie!