1

Onderwerp: vlinder vraagje

Ik kan nergens het antwoord vinden op mijn vraag, dus waag ik hier maar een poging!

Tot nu toe kleurde ik de vlinders voordat ik ze te drogen leg. Doen jullie dat ook zo? Of laten jullie de vlinder eerst drogen en kleuren jullie hem daarna?

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

2

Re: vlinder vraagje

ik spuit ze van gekleurde icing.

If life gives you lemons, make lemoncurd.

3

Mirjam5 schreef:

ik spuit ze van gekleurde icing.

Maar dat is mijn vraag niet ;)

Misschien ben ik niet duidelijk genoeg in mijn berichtje. Ik heb deze uitsteker van de webshop
http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=2609

De vlinders maak ik van fondant, meestal witte fondant, en ik wil de vlinders dan kleuren in verschillende kleurtjes of met stipjes o.i.d en mijn vraag is of dat gedaan word als de vlinders droog zijn, of als je hem net uitgestoken hebt en hij  nog plat voor je ligt....

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

4

Het voordeel van kleuren als ze nog plat zijn, is dat ze dan nog niet zo teer zijn, en niet breken. Je kan het wel doen als ze gedroogd zijn, maar dan moet je veel voorzichtiger zijn.

Groetjes van Karin